Skip to main content

Hallo,

 

Sinds 2 maanden worden de facturen helaas niet meer per mail toegezonden en dien ik deze op mijnKPN te downloaden. Helaas blijft de pagina maar laden en krijg ik aan de rechterzijde facturen van aug 2020 te zien ipv recente.

De factuur van het mobiele genrui,k krijg ik over overigens wel gewoon per mail, echter de factuur van thuisabonnementen etc dus niet meer en word ik verwezen naar mijnKPN.

Ik heb deze facturen nodig voor de boekhouding en hoor krijg wat ik kan doen om wel toegang te krijgen tot de recente facturen. Anders ga ik graag terug  naar de werkwijze tot 2 maanden terug namelijk dat ik ze gewoon per mail ontvang.

Hoor graag wat ik hieraan kan doen.

 

Hartelijke groet,

Sabrine van den Bor

Welkom op het forum @Borvande. De facturen worden niet meer met de mail meegestuurd inderdaad, alles is nu in MijnKPN te vinden. Bij jou laden ze daar niet goed begrijp ik. Dat je wel een (oude) factuur ziet staan doet vermoeden dat het abonnement wel is gekoppeld aan het MijnKPN account. Waar probeer je de MijnKPN precies te openen, is dat in de app of in een browser? En als dit in een browser is, merk je dat in meerdere browsers?


Hallo Jasper,

zowel in app als op laptop krijg geen nieuwe facturen sinds aug 2020 te zien. 
Chrome en explorer geprobeerd.

wat nu?


Dat is gek @Borvande, zou je een screenshot kunnen delen van wat je daar precies te zien krijgt? Eventuele privégegevens kan je verbergen voor je het plaatst i.v.m. privacy. Kan je het abonnement verder nog wel beheren en inzien via MijnKPN, of werkt dat ook niet meer?