Skip to main content

De facturen kloppen niet met de afgesproken prijzen die we afgesproken hebben een 1,5 maand geleden. Dus gebeld hierover en werd leuk gezegd dat die een prijs stijging is welke elke keer in oktober plaats vind? Denk dat dit toch wel belangrijke info is dus op web site kijken en staan nog steeds de oude prijzen op dus hoe kan dat ? Tevens gebeld dat ik zie dat kortingen omdat ik meer abbonementen heb er niet bij staat. Ook al moeten bellen omdat ik geen gb kon delen met mijn dochter waren ze dit vergeten erbij te zetten. Wat een zooitje is het daar en voel mij gefopt omdat de contract afspraak niet nagekomen wordt. Dus gebeld met vraag om alle contracten als ze afgelopen zijn deze nu al te laten stoppen en dat ik deze nooit meer zal verlengen bij hun. Wat een oplichters en een slechte en onbeschofte klanten service. Nooit meer krijgen zij mij als klant terug als contracten zijn afgelopen die oplichters eerste klas

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels

Hallo @Ezel72 en welkom op het forum! 

Ik begrijp dat er frustratie ontstaat als er opeens een prijswijziging is en je deze niet had voorzien. Ik haal uit je bericht dat dit gaat om de inflatiecorrectie en deze wordt bij mobiel inderdaad jaarlijks toegepast in oktober. We proberen de inflatiecorrectie altijd zo laag mogelijk te houden, maar het klopt dus wel dat het bedrag dan iets omhoog gaat. Inflatiecorrectie is iets, wat zover ik weet, alle providers toepassen, al kan het percentage wel verschillen. 

Voor het MB's delen is er soms nog een aanmelding nodig. Ik begrijp dat dit inmiddels is geregeld en dat jullie inmiddels wel MB's kunnen delen. 

Ik hoop dat mijn uitleg helpt en ik hoop dat je vervelende gevoel wat wegzakt met deze toelichting.Â