Skip to main content

Hoi, ik heb mijn facturen nodig van 2021. Ik zie ze niet meer in mijn kpn id.Kunt u het naar mijn email versturen? Het is urgent nodig. Dankjewel! OF

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom bij ons op het forum @Fuioreta. In MijnKPN kan je de laatste 12 facturen vinden, als je het abonnement daar aan hebt gekoppeld. In de app van MijnKPN kan je de laatste 20 facturen vinden. Alle facturen van 2021 kan je daar zelf vinden :slight_smile:  


Beste Jasper, bedankt voor je antwoord.  Ik heb de rekening gecontroleerd, maar ik kan geen factuur vinden.  Let op ik ben geen klant meer, kan dit de reden zijn?  Ik heb een screenshot van mijn KPN-account toegevoegd, ter referentie.
 

 


Ah, een opgezegd abonnement kan inderdaad niet meer gekoppeld worden. Uit je bericht begreep ik niet dat het om een opgezegd abonnement ging. Gaat het dan om een mobiel of thuis abonnement? En zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen? Dan kan ik kijken of ik de facturen wel kan vinden.


Bedankt voor het sturen van de facturen. Het was een thuis abonnement. Ik heb mijn forumprofiel bijgewerkt.  Ik heb de facturen nodig voor 2021. bedankt!


Merci, ik heb de facturen van 2021 net naar je gestuurd. Heb je ze ontvangen?


Ja, dankjewel! 😊

hartelijke groeten.

 


Graag gedaan @Fuioreta! Als we nog iets anders voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.