Skip to main content

Graag wil ik voor mijn administratie en belastingaangifte de facturen 2021 ontvangen voor mijn internetabonnement (xs4all) en KPN mobiel abonnement.

Hartelijk dank,

Een KPN moderator kan dit opzoeken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers invult en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, dan kan die op zoek. De gegevens zijn daar alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.

Door de drukte is er hier op het forum wel een wachttijd van enkele dagen.

Tip: Download zelf alvast de facturen van 2022, die staan nu nog allemaal in de MijnKPN app. Ben je klaar voor de aangifte van volgend jaar.


Hallo @Katja Noordam, welkom op het KPN Forum!

Ik kan je hier zeker bij helpen. Maar daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Nu zie ik dat je al heel wat gegevens hebt ingevuld. Ik mis alleen nog de geboortedatum en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Zou je deze nog aan je forumprofiel willen toevoegen? De IBAN kan je kwijt onder ‘Persoonlijke opmerkingen’. Alleen jij en de moderators kunnen dit zien.

Geef je een seintje als je dit gedaan hebt?