Skip to main content

Ik wil graag de facturen van 2019 hebben en tot juni 2020de rest heb ik wel al gekregen

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ik wil graag de facturen van 2019 hebben en tot juni 2020de rest heb ik wel al gekregen

Even bellen met 0800 0402


Ik heb gebeld maar hier kunnen ze alleen tot een jaar terug zien. op 27 december heb ik nog de facturen van 2017 en 2018 toegezonden gekregen via deze pagina dus verwacht dat dit nu ook voor 2019 en deel 2020 kan. Het is ivm belastingcontrole dus heb ze echt nodig!


Ik heb gebeld maar hier kunnen ze alleen tot een jaar terug zien. op 27 december heb ik nog de facturen van 2017 en 2018 toegezonden gekregen via deze pagina dus verwacht dat dit nu ook voor 2019 en deel 2020 kan. Het is ivm belastingcontrole dus heb ze echt nodig!

Als je zakelijk bezig bent download en print je iedere maand de facturen en archiveer je in een ordner of anderszins, is ook al noodzakelijk i.v.m. eventuele BTW-verrekening.

Je kunt niet de verantwoordelijkheid op KPN schuiven dat jij je administratie niet op orde hebt, dus je hebt niets van KPN te verwachten.


Ten eerste wens ik niet op zo'n toon aangesproken te worden en ten tweede als je goed leest gaat het om een belasting controle en dan moet je alles opnieuw aanleveren!


Bij een belastingcontrole duik je het archief even in en haal je de gevraagde spullen tevoorschijn of je levert ze digitaal aan, wat tegenwoordig ook kan meen ik

Ik heb heel beleefd gereageerd, ik ben zelf meer dan 30 jaar financieel administrateur geweest bij een middelgroot bedrijf en weet hoe het werkt c.q. behoort te werken.

Het is als een goed advies bedoeld. Je moet niet afhankelijk willen zijn van derden die jouw papieren in 'the cloud' bewaren, dat je de papieren niet aan kunt tonen omdat een leverancier ze niet (meer) kan of wil leveren is voor de fiscus ook geen reden om te zeggen, laat dan maar, de papierwinkel is en blijft je eigen verantwoordelijkheid.

Succes bij de belastingcontrole.

 


Helaas werkt dat niet zo. Ik heb alles in moeten leveren en moet nu alles opnieuw aanleveren. Als ik gewoon deze facturen in mijn mail had gehad dan had er niets aan de hand geweest. Ik krijg ze nl alleen maar in mijn app van kpn en niet zoals mijn Thuis facturen netjes in de mail die ik nl wel gewoon netjes in mijn icloud heb staan. Op 27 december ben ik heel netjes geholpen door een medewerker en heeft toen 2017 en 2018 netjes toegestuurd dus ik snap het probleem niet helemaal. Ik ga er dus gewoon vanuit dat u dit netjes in orde maakt zoals ik vraag.


Van KPN krijg je maandelijks een mail met de aankondiging van een factuur die klaar staat met eventueel de betreffende factuur als bijlage en anders beschikbaar in MijnKPN.

Het advies blijft dan, zeker bij zakelijk verkeer, deze factuur te downloaden,  uit te printen , administratief te verwerken en op te slaan c.q. te archiveren. 

 


Blijkbaar wilt u het niet begrijpen, ALLES WAS AL UITGEPRINT!!!!!!! Ik moet het nu opnieuw aanleveren. Als de er netjes een factuur iedere maand was gestuurd en niet in de mijn kpn app dan had ik het gewoon gehad dus kom niet met die onzin. Bij mij in de ict moet ik er niet achter komen dar er zo met mijn klanten om wordt gegaan. Dit is nu ook mijn laatste keer dat ik het vraag om mij die facturen te doen toekomen!

 

Admin: bericht verplaatst van ander, oud, topic naar lopend topic


Ik ben bang dat je in het verkeerde topic reageert, want ik denk dat je op mij afreageert, maar ik heb in dit topic nooit iets geschreven.

Desondanks wens ik je een fijne dag en veel succes met de belastingcontrole.

 

Admin: bericht meeverplaatst


Hallo @kirstenhuismans1977, goed dat je ons opnieuw hebt gevonden.

@JanD is een KPN community lid, net zoals jij. Hij geeft je advies over hoe je jouw administratie op orde kan houden. Dat mag hij doen. Hij kan je alleen geen facturen toesturen. Dat kunnen alleen de moderators van het KPN forum.

Ik heb de facturen gevonden. Ik stuur ze naar het e-mailadres in jouw profiel.

Maar als ik je een tip mag geven: Download in vervolg iedere maand de factuur via MijnKPN. En sla deze op op jouw computer. Eventueel kun je ze printen en in een map stoppen. Maar bewaar ze in ieder geval ook op de computer. Zo kun je ze altijd bekijken als je ze nodig hebt.


dank je wel. Ik print ze altijd direct uit maar omdat dit om een controle gaat vanuit een ander bedrijf die vermoedelijke fraude heeft gepleegd en wij diensten aan hun geleverd hebben moet ik alles opnieuw inleveren. Ik zie de facturen graag tegemoet.