Skip to main content

Geachte,

facturen vinden van meerdere accounts is lastig op de site van KPN. Inloggen wil niet, want je wordt herkend met een ander account. Koppelen wil niet, want zakelijke en privé accounts apart inloggen wil niet. Ik heb hier al meerdere malen contact over gehad, en er bestaat blijkbaar geen oplossing (of men is gewoon niet zo slim om een ander in te schakelen die het wel zou moeten kunnen). 

Zit hier frustratie in, zeker. Maar je verwacht na 2 jaar wel wat anders van deze organisatie !!

Er bestaan gewoon te veel afdelingen binnen deze organisatie die niet met elkaar praten. Ik ben benieuwd of er nu wel een antwoord met een oplossing komt.

Gr,

 

Zakelijk en privé zal inderdaad gescheiden zijn. U zult dus 2 aparte accounts (elk een apart emailadres) nodig hebben. Heeft u dat?

Ik denk niet dat dit ooit gaat veranderen. Zakelijk en privé zal gescheiden blijven.


Goedemiddag @Hazenberg, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Zoals @Nick83 hierboven al aangeeft, heb je voor zakelijk en privĂ© inderdaad een aparte account om in te loggen.  Helaas heb ik daar geen oplossing voor, hier is nu eenmaal voor gekozen. Ik verwacht ook niet dat dit heel snel zal gaan veranderen. Waarschijnlijk is dit niet het antwoord waar je op had gehoopt maar met alle goede wil van de wereld gaat het me niet lukken om daar iets anders van te maken.Â