Skip to main content

Waar vind ik facturen van langer dan een jaar geleden? ik ben een ondernemer en zie in het Forum dat meer mensen zoeken naar facturen van langer dan een jaar geleden. Waarom zorgt KPN er niet voor dat deze te downloaden zijn? dat lijkt me toch niet teveel gevraagd. En kunt u mij de facturen van maart en april 2022 sturen?

Hallo @Miekesteit via de app MijnKPN kun je tot 20 maanden terug de facturen downloaden, tot 6 maanden terug met verbruiksdetails.

KPN stuurt iedere maand een mail dat er een factuur klaarstaat om te downloaden.

Als je dan zelf niet de moeite neemt om de factuur te downloaden, kun je dat KPN moeilijk aanrekenen, lijkt me.

Als zakelijke klant kun je je vragen beter kwijt via 0800 0403 en het zakelijke forum.

Dit forum is voor consumenten.

Succes.

 


Hoi @Miekesteit. Welkom op het KPN Forum! Gaat het om een factuur van een mobiel abonnement of een Internet+TV consumenten abonnement? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en eventueel het mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je opzoek naar deze facturen. 


@Miekesteit Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag inmiddels al is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag!