Skip to main content

Weet iemand hoe ik instel dat ik de KPN facturen weer in de mail krijg? Als eigenaar van een middelgroot bedrijf probeer ik de administratie zo veel mogelijk zelf te doen (40 medewerkers) maar het is tegenwoordig bijna een dagtaak om overal in te loggen om facturen die ik voorheen gewoon in de mail kreeg nu zelf op te zoeken in een applicatie en vervolgens te downloaden en naar ons boekhoudpakket door te zetten. Dit kan niet de bedoeling zijn continue met dit soort zinloze bezigheden bezig te zijn. Dit is achteruit automatiseren i.p.v. vooruit. Graag wil ik me weer met belangrijkere taken bezighouden en dit weer gewoon in de mail met de factuur als bijlage ontvangen zodat ik het na controle direct door kan zetten naar het boekhoudpakket.

Hallo @Factuur graag in de mail 

Bel met KPN klantenservice via 0800-0402 (gratis nummer) dan kan een medewerker dat voor je regelen. Ook kan je via de chat contact opnemen via https://www.kpn.com/service.htm 
Kies daar voor “Administratie” en dan “Ik heb een andere vraag of wil graag contact”, daarna staat de chat lager op het scherm.

Bovenstaande geldt voor consumenten.
Ben je een zakelijke klant van KPN bel dan 0800-0403 of stel de vraag op het Zakelijk forum