Skip to main content

Als ik een mobiel abonnement afsluit zou het 15 euro zijn en toch volgen er fakturen  van 16,01

Dit heb ik maar zo gelaten terwijl er combi voordeel was

Als ik een TV en internet abonnement afsluit zoals onlangs, is het 41,29 ipv 40 euro

Waarom altijd een probleem tussen de aanbieding en rekening?

Ik zie dat het nu zelfs 35 euro is.

Bij die laatste moet het combivoordeel nog geteld worden, maar volgens mij maakt dat ook niks uit.

Als je belt, sta je in de wacht en wordt de telefoon er na lange tijd opgegooid, meerdere malen, dus bereiken lukt en had zelfs meerdere vragen, mijn wifi “wankelt”en geluid valt weg soms van de tv , rekeningen kloppen niet en onbereikbaarheid

Ik vind het helaas echt klant-onvriendelijk !!!

 

@BV78 als je de facturen opent via mijnKPN zie je dan meerdere datums naar voren komen? kan zijn dat het de eerste maand + een paar dagen is. 

 

als het al bestaande abonnementen zijn dan kan het ook nog inflatiecorrectie zijn, maar dat staat ook vermeld op eerdere facturen.


@Mastermovie 

Nee de mobiel was afgesloten op 15 euro langere tijd geleden en werd 16,01

en TV, bellen en internet is de 2e rekening, dus gaat gewoon verder weer dat ik meer betaal dan ik heb

afgesloten


@BV78  De mobiele abonnementen zijn per 1 okt verhoogd conform de inflatie correctie en voor wat betreft internet etc  geld dit ook per 1juli en als het goed is heb je daar ook mails van ontvangen 


Het mobiele telefoonnummer staat daar los van en het TV,internet en bellen ook.

Die laatste heb ik in augustus afgesloten en staat er voor deze prijs.Sterker nog; de prijs is 5 euro verlaagd op de site!


De prijs waar je naar doelt is waarschijnlijk de X maand korting. Dan heb je internet en 1 ontvanger voor 35 euro, maar als je extra diensten afneemt dan komt dat er bovenop. Tevens zijn de prijzen op de site geen referentiemateriaal voor het abonnement wat je aangegaan bent. Prijzen veranderen soms.

Ik raad nogsteeds aan om even goed naar de facturen te kijken en die ook naast elkaar te leggen om te zien waar het verschil in zit.


Goedemorgen @BV78 en welkom hier op ons forum!

Het mobiele telefoonnummer staat daar los van en het TV,internet en bellen ook.

Die laatste heb ik in augustus afgesloten en staat er voor deze prijs.Sterker nog; de prijs is 5 euro verlaagd op de site!

Hoe bedoel je dat precies, dat het mobiele nummer daar los van staat?

 

De prijs waar je naar doelt is waarschijnlijk de X maand korting. Dan heb je internet en 1 ontvanger voor 35 euro, maar als je extra diensten afneemt dan komt dat er bovenop. Tevens zijn de prijzen op de site geen referentiemateriaal voor het abonnement wat je aangegaan bent. Prijzen veranderen soms.

Ik raad nogsteeds aan om even goed naar de facturen te kijken en die ook naast elkaar te leggen om te zien waar het verschil in zit.

Heb je hier nog naar gekeken?