Skip to main content

Ik heb mijn mobiele abonnement overgezet naar prepaid. Maar voor mijn boekhouding heb ik de facturen van afgelopen kwartaal nodig. Ik kan die onder mijn kpn niet meer raadplegen. 

 

Bel dan met KPN klantenservice op 0800-0402. Die kunnen deze facturen nog opzoeken en naar je toesturen.


Dank voor je antwoord. Ik woon tijdelijk in het buitenland waardoor bellen heel duur is. Ik heb net een poging gedaan maar kom in een hele lange wachtrij. Chat is alleen robot en mail klantenservice is alleen noreply. Is er nog een andere oplossing? Terugbellen op een buitenlands nr doet kpn niet.


Tja, vanuit het buitenland moet je (met belkosten) bellen met +316 1200 1200, naar dan kunnen de kosten door de wachtrij fors oplopen. Plaats jouw gegevens in het forum profiel. Gebruik de velden gemarkeerd met (Privé), die zijn alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Dan zal een KPN moderator je helpen. Ook hier is een wachtrij, op dit moment zo’n 3 dagen.


Ah, dat moet je maar net weten. Ik ben heel blij met je reactie, die drie dagen overleef ik vast 😉 fijne dag!


Graag gedaan. Zet ter verificatie de laatste 3 cijfers van jouw IBAN bij “Persoonijke opmerkingen”, dan heeft de moderator alle benodigde informatie. Fijne dag.


Hi @RBxx, welkom hier. 

Dank voor je antwoord. Ik woon tijdelijk in het buitenland waardoor bellen heel duur is. Ik heb net een poging gedaan maar kom in een hele lange wachtrij. Chat is alleen robot en mail klantenservice is alleen noreply. Is er nog een andere oplossing? Terugbellen op een buitenlands nr doet kpn niet.

Hier ben ik dan. En terugbellen op een buitenlands nummer kan inderdaad niet. 

Ik heb mijn mobiele abonnement overgezet naar prepaid. Maar voor mijn boekhouding heb ik de facturen van afgelopen kwartaal nodig. Ik kan die onder mijn kpn niet meer raadplegen. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 
 


Hi @RBxx, welkom hier. 
...

Hi Alex, ik hang hier al een tijdje rond hoor 😉,  je bedoelt natuurlijk @aaarghhhh .

Jammer dat het Forum profiel nog niet ingevuld was, ik heb mijn best gedaan….


Och ja, natuurlijk. Excuus, per ongeluk jou getagd. 😇

@aaarghhhh Zou je je KPN profiel willen invullen?