Skip to main content

Goedemiddag,

Voor ons zakelijk account ontbreken er een aantal facturen van KPN Zakelijk Mobiel. Graag ontvang ik nog van u de facturen vanaf 1 oktober 2021. Deze staan niet in de app en ook niet op MijnKPN zakelijk.

 

Dank, M.

Ja met excuses voor de forum naam, dat is ooit in een ver verleden er in gekomen en kan ik niet meer wijzigen...😄


Ja met excuses voor de forum naam, dat is ooit in een ver verleden er in gekomen en kan ik niet meer wijzigen...😄

Ja... 11 maanden geleden. Toen is alles naar u toe gezonden zo lees ik in dat topic...


Hoi @OokGeirriteerd, de facturen die je nu vraagt zijn zo te zien van na de facturen die je toen vroeg, Ik heb ze nu naar je gestuurd.

Had je alleen in de Zakelijke MijnKPN gekeken, of ook in de consumenten MijnKPN? Het kan in dit geval ook in de laatste staan.

Als je wilt kunnen we ook kijken of we je gebruikersnaam kunnen veranderen?


Hallo @Jasper  bedankt voor je reactie. En bedankt voor de intentie om mij de facturen te bezorgen, echter ik heb facturen over oktober 2022 en juni 2023 ontvangen. Ik vroeg in het topic expliciet om 2021 en 2022. Graag ontvang ik alle facturen van 2021 en 2022. Het begint nu te dringen. In de mijnKPN staat z.w.z. maar 12 maanden historie, dus dat werkt niet.

De forum naam mag je wijzigen.


Wat gek dat je slechts 2 facturen hebt gekregen, ik heb alle facturen vanaf oktober 2021 aangeklikt om te versturen. De facturen van het afgelopen jaar niet, want die kan je zelf zien inderdaad. Ik ga ze handmatig voor je opslaan en naar je mailen. Dat doe ik vanaf een adres waar je niet op kunt antwoorden, je kunt hier in het topic aangeven of je ze ontvangen hebt.

De forum naam mag je wijzigen.

Wat voor naam wil je? Als je de naam die je wilt intypt met @ ervoor en de naam komt nog niet in beeld is de gebruikersnaam nog vrij. Dan kan ik het daar naar wijzigen.


Helaas helaas, ik heb nu de PRIVE facturen ontvangen. Ik zoek de ZAKELIJKE.


Helaas helaas, ik heb nu de PRIVE facturen ontvangen. Ik zoek de ZAKELIJKE.

Mogelijk kan @Jasper die niet inzien, het best kun je hiervoor bellen naar 0800-0403 of navraag doen op ons zakelijkforum.kpn.com


...


Zakelijke facturen zijn voor ons niet zichtbaar inderdaad @OokGeirriteerd. In je topic van 11 maanden geleden waren ook de consumenten facturen gestuurd, daarom ging ik er nu vanuit dat je die ook bedoelde.

Andere mobiele facturen dan wat ik gestuurd heb zijn voor mij niet zichtbaar, daarvoor kan je contact opnemen met de opties die Ik_Combineer al geeft.