Skip to main content

Hallo,

 

ik heb op mijn wederom ( 14 juli ook al ) en bedrag staan van € 11,38 staan. In beide facturen staat dat ik gebeld heb met het servicenummer 1889. In beiden gevallen heb ik niet met dit servicenummer gebeld. 
ik heb wel gebeld met het glasvezelbedrijf gebeld. Telefoonnummer 0880063744. Dit omdat er heel veel gedoe was in de aansluiting op internet en wifi. Over dit alles ga ik nog en klacht indienen. Graag zo spoedig als mogelijk is hier en tegenbericht.

 

vriendelijk groet,

J

Welkom op het forum! Ik kwam je bericht tegen en vroeg mij af of je nog duidelijkheid hebt gekregen?  Dat lijkt mij het nummer van een nummer informatiedienst als ik dit zo bekijk en ik snap dat dit vragen oproept. Het kan dan voorkomen dat je zoekt op een nummer via bijvoorbeeld Google en dan via dit nummer wordt doorverbonden met het nummer wat je zocht. Deze partijen brengen daar dan helaas extra kosten voor in rekening vrees ik. Je kunt overigens wel bepaalde nummers blokkeren.


Hallo Remco,

Bedankt, heb ik gedaan.

Vriendelijke groet,

Jannett Tijtsma


Fijn dat het gelukt is Jannett! Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!


Weet jij hoe ik en vervolgklacht kan indienen bij de geschillencommissie van de KPN. En weet je mailadres waar ik het naar toe kan mailen. 
 

Alvast bedankt.

groet,

Jannette


Goedemorgen Jannette! Je kan op deze pagina informatie vinden over de wijzen waarop je een klacht kan indienen. Als je dan mobiel selecteert kun je onderaan de pagina informatie over de geschillencommissie..