Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil een factuur als pdf-bestand in mijn mailbox ontvangen omdat deze niet zichtbaar is in Mijn KPN, het bedrag echter wel is afgeschreven van de bankrekening. Wij hebben deze factuur nodig voor onze boekhouding. Datum e-mail notificatie 11-7-22, bedrag € 26,50.

Ik hoor graag hoe ik contact kan opnemen. Via de tel. Klantenservice "kon” men mij namelijk niet helpen. Ik werde doorverwezen naar Mijn KPN. Maar daar kan ik de factuur dus niet terugzien.

Bij voorbaat dank.

Sandra

Hoi @Sandra Sieval. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je deze factuur niet terug vindt in MijnKPN. Gaat het om een mobiel of internet/tv abonnement? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en eventueel het mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik het voor je uit. 


@Sandra Sieval Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt hierin, dan hoor ik dat graag!


Hallo Vikash, ik heb mij profiel aangevuld, o.a. met mijn toemalige klantnummer en het factuurdatum waar het om gaat.

Zou je mij de factuur als pdf-bestand willen toesturen alsjeblieft?

Alvast bedankt en groeten,

Sandra


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist de laatste 4 facturen uit 2022 per e-mail naar jou verzonden


Opvallend, ik kreeg vandaag een email met de factuur als aanhangsel.

Even teruggezocht, dat is de derde maand, met aanhangsel, van af augustus, daar voor zat er niets bij.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit !


Dank je wel Vikash!