Skip to main content

Ronduit belachelijk dat er geen Pdf bestanden meer worden verstuurd via email. Moet snel weer veranderen want nu zijn we simpelweg te lang bezig om de facturen in onze administratie te verwerken! Einde KPN voor ons als dit zo blijft. Privacy argument is een lachertje en mager excuus.

Hi @Robbts ,
Goed dat je deze vraag hier stelt. Om je goed te kunnen helpen heb ik wel wat gegevens van je nodig. Je kunt je profiel hier aanvullen. 
Als je wil kan ik een formulier voor je invullen zodat de PDF weer mee verzonden wordt naar je mailadres. Voor elk abonnement waarvoor je dit wilt doen heb ik een klantnummer nodig. Als het gaat over meerdere klantnummers; bij deze het verzoek om die allemaal in je profiel te zetten.:muscle_tone2:


Graag zou ik ook mijn facturen per PDF ontvangen tbv mijn administratie. Handmatig uploaden is echt een grote strap terug. Graag hoor ik hoe ik dit kan regelen.


Graag zou ik ook mijn facturen per PDF ontvangen tbv mijn administratie. Handmatig uploaden is echt een grote strap terug. Graag hoor ik hoe ik dit kan regelen.

Hallo @kkk123 , handmatig downloaden zul je bedoelen. Vul in je profiel de in een eerdere reactie binnen dit topic gevraagde gegevens in en een moderator kan dit voor je regelen.


Wat een rare onklantvriendelijke move om geen pdf meer mee te sturen. Die heb ik nodig om de facturen in mijn boekhouding op te nemen. Via de site lukt het mij vooralsnog niet. Zelfs ik als klein bedrijf stuur mijn klanten een pdf file. 


Hallo @Meindert1967 via 0800 0402 kun je alsnog vragen om in het vervolg de factuurbijlagen weer mee te sturen.

Waarom kun je nu in MijnKPN geen facturen downloaden? Lukt het ook niet via de app?

Â