Skip to main content

Per aug 2023 klant van KPN alles in 1, direct al problemen met incasso. KPN incasseert niet, ik krijg in mijn bank-app geen enkele notificatie. Heb factuur na herinneringsmail via Ideal betaald. Bij factuur van sept hetzelfde probleem. Op de derde dag na factuur mail al een herinneringsmail dat incasso niet gelukt is. Hoe dan? Alles nagekeken, mijn betaal rek is niet geblokkeerd (andere bedrijven incasseren gewoon) rekeningnr. in mijn KPN is juist (voor de zekerheid opnieuw ingetikt) Factuur datum in aug aangepast naar einde maand. Dacht dat het wel goed zou gaan, nee dus. 27-9-2023 een factuur email, prima ik de bankapp in en nee hoor er staat geen KPN incasso, misschien 28-9=nope en zo ook gisteren niets. En vandaag een email met herinnering. Vreemd is dat er helemaal geen factuur inzichtelijk is in mijn account. Wel een email sturen maar factuur houden ze achter. Via de chat bot geprobeerd, helaas die snapt er niks van, of ik dan een medewerker wil spreken, Ja graag.

Zou binnen 15 minuten gebeld worden. Dat was meer dan een uur geleden.

Wat moet ik nu, incasso’s blijven niet goed gaan. Alles staat zoals het zou moeten. Word er radeloos van.

Iemand van het forum een idee (alles ingevuld in profiel)?

Dank alvast

Imke

Hoi @MissJ1970. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de automatische incasso steeds niet goed gaat. Wanneer je zeker weet dat er geen blokkade zit vanuit jouw rekening kan je het beste zelf contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Mijn collega verbindt je dan door met de financiële afdeling, als dat nodig is. Na een verificatie hebben zij de mogelijkheid om de mandaat te heractiveren. Ik verwacht dat dit nodig is om het bedrag automatisch te laten incasseren, maar mijn collega's kunnen jou hierin verder helpen.