Skip to main content

Ik heb digitenne aangeschaft per 4 dec. Op de site staat abonnement 18 en eenmalig 25.

Er wordt nu 43,60 afgeschreven. Waar slaan die 60 cent op?



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Ledebo ,

60 cent is één dag (18 euro/30 dagen), dus kennelijk is één maand plus één dag in rekening gebracht. Waarschijnlijk is de factuurperiode 4 december 2021 t/m 4 januari 2022 of zoiets… Dat kun je mogelijk wel controleren op de specificatie bij de factuur. 

 


Zou wel bijzonder zijn. Ik heb bij nog geeneen abonnement wat ik afgesloten heb dit meegemaakt. Dan zou ik in februari 2x60 cent minder moeten betalen? Op de site staat ook 18 euro per maand en geen 60 cent per dag.


Die dertig een een berekening terug naar 1 dag, mocht je bijvoorbeeld 5 dagen storing hebben krijg je 5X60 cent is 3 euro als vergoeding, of dit nu in januari = 31 dagen of februari = 28 dagen gebeurt.

Abonnementskosten blijven 18 euro per maand, dit kan van 4 tot 3 zijn maar ook van 27 tot 26 van die maand.

KPN werkt niet met vaste periodes voor facturering, ze spreiden de data tussen de klanten, dus het vermoeden, iets wat jij alleen kan zien op jou factuur onder de specificaties, is dat er een dag is geschoven waardoor je 60 cent meer betaald.


Goedemorgen @Ledebo / @Leoniedenboer, welkom!

Heb je inmiddels meer duidelijkheid over je factuur? Je kunt in MijnKPN zelf je facturen inzien, wellicht dat het dan duidelijk wordt waar die € 0,60 vandaan komt?

Mocht dat niet duidelijk zijn, dan kun je het beste even bellen via 0800 0402 (gratis te bereiken op werkdagen tussen 8.00 - 20.00 uur, zaterdag tussen 8.00 - 17.00 uur en op zon-/feestdagen gesloten).  Je kan ook via onze contactpagina een chat starten door te klikken op ‘Administratie’. Als je vervolgens kiest voor de onderste optie ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’, dan kun je onderaan de pagina een chat starten. Mijn collega zal dan met je meekijken naar de factuur!