Skip to main content

ik heb gelijke tijd twee facturen betaald!! kan kpn mij uitleggen hoe dat komt? wznt ik heb sl eerder febeld 42 minuut aan de lijn word ik niet geholpen !de medewerker naam wil ik nog niet noemen heeft mij in wacht gezet en zoo is zij verdwijnen en kom Ik bij de start menu afdeling verkopen! Na 42 minuut word ik niet geholpen want zij wist niet hoe dat jan gebeuren gelijke tijd op edn abonnees 2 factuur! ,,ik heb eerst incasso geweigerd later krijg ik email van kpn dat ik moest alsnog binnen 5 dagen betalen. Ik zet nu voor mijn werk in het buitenland jan ik kpn niet bellen ik heb toch betaald en wil ik graag en uitleg hiervoor!!!!!!!!!

 

Admin: titel aangepast i.v.m. forumregels

 

Hallo @Rj440 , kpn is vanuit het buitenland via +31612001200 bereikbaar.

 


Hi @Rj440 en welkom op het forum! Ik snap dat je verbaasd opkijkt Als je 2 facturen binnen krijgt, je noemt 2 abonnees, dus het klinkt alsof er twee abonnementen lopen. 

Hallo @Rj440 , kpn is vanuit het buitenland via +31612001200 bereikbaar.

Dan raad ik ook dit aan. Er moet dan een abonnement opgezegd worden, en dat kan alleen telefonisch gedaan worden. Als je belt kun je vragen naar de afdeling opzeggingen, die zijn doordeweeks en op zaterdagen bereikbaar tussen 8:00 - 17:00. Hopelijk wordt alles dan snel rechtgezet!Â