Skip to main content

KPN opgezegd in juli, op 26 augustus is alles beeindigd en ben ik overgegaan naar andere provider, waarbij ik van KPN bericht per mail heb gehad dat mijn abonnement per 26e augustus is opgezegd.

Nu krijg ik vandaag een factuur voor de periode 20 sept t/m 19 oktober, hoe kan dit, had verwacht dat ik deze maand de afrekening zou krijgen van 26 augustus tot 20 september.

 

Wat is hiermee aan de hand, zou graag zsm de slotfactuur hiervan krijgen.

 

 

Hallo @radial, als ik jouw abonnement erbij pak, zie ik dat er op 26 augustus bericht naar je toe is gegaan over de opzegging. In de e-mail wordt gesproken over een opzegdatum van 26 september. Per die datum (vandaag) is het abonnement en dus de facturatie dus stopgezet. 


De opzegging en de nieuwe factuur hebben elkaar gekruist. Je ontvangt nog een verrekening vanaf de opzegdatum. 


Hallo Jeroen,

Dat is duidelijk zo, dan is er met de overstapservice is compleet niet goed gegaan aangezien ik in juli had opgezegd en de nieuwe provider dit zou regelen. Ik zie de verrekening wel tegemoet volgende maand, gaat er iets niet goed daarmee, dan update ik dit topic weer.

 

Bedankt.