Skip to main content

Het lukt me niet om mijn email adres te wijzigen. Ik heb kpn gebeld en ze zeiden dat ze zouden veranderen maar tot heden is het niet verandert. 

Welkom op ons Forum @Kar04! Welk e-mailadres wil je graag wijzigen? 

De meeste wijzigingen kun je doorgeven via MijnKPN!

https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen.htm#/

 


Welkom op ons Forum @Kar04! Welk e-mailadres wil je graag wijzigen? 

Ik wil mijn mobiel factuur adres wijzigen. Het gaat om info@.....nl nog wat die wil ik veranderen naar  **** en dit heb ik al eerder doorgegeven en toen moest mijn ma jullie bellen omdat het op haar naam stond dus ik heb haar laten bellen en ze zeiden dat het verandert was maar in de nieuwe factuur zie ik nog steeds een oude email adres. 


@Kar04 Kun je de contractantgegevens in je profiel zetten en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. Je kunt de laatste 3-cijfers invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

Als de gegevens gewijzigd worden ná de 1e van de maand, dan wordt de wijziging pas meegenomen met de eerstvolgende factuur.


@Kar04 Kun je de contractantgegevens in je profiel zetten en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. Je kunt de laatste 3-cijfers invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

Als de gegevens gewijzigd worden ná de 1e van de maand, dan wordt de wijziging pas meegenomen met de eerstvolgende factuur.

Hoi

 

Gedaan!


Welkom op ons Forum @Kar04! Welk e-mailadres wil je graag wijzigen? 

De meeste wijzigingen kun je doorgeven via MijnKPN!

https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen.htm#/

 

Geprobeerd maar de optie email factuur wijzigen staat niet en dus drm vaak gebeld om te wijzigen. 


Dankjewel. Kun je nog de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekening toevoegen aan je profiel?
Zie dat het vorige e-mailadres een mailadres is van bewindvoering. Gezien dit niet (meer) aan de orde is, kun je ook vragen of zij dit voor je aanpassen naar jouw mailadres. Dan is het ook geregeld. 

Je kunt tevens het nummer opnieuw toevoegen aan je eigen MijnKPN account. Dan heb je voor overige zaken de controle terug over je abonnement. 


Dankjewel. Kun je nog de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekening toevoegen aan je profiel?
Zie dat het vorige e-mailadres een mailadres is van bewindvoering. Gezien dit niet (meer) aan de orde is, kun je ook vragen of zij dit voor je aanpassen naar jouw mailadres. Dan is het ook geregeld. 

Je kunt tevens het nummer opnieuw toevoegen aan je eigen MijnKPN account. Dan heb je voor overige zaken de controle terug over je abonnement. 

***. Ik heb geprobeerd maar de optie krijg ik niet. En mijn bewindvoerder ziet het ook niet. Daarom belde ik omdat dit ook op mijn moeders naam staat. Ze belde persoonlijk nog op voor het veranderen. 


Is geregeld! 


Is geregeld! 

Dank je wel voor de moeite.