Skip to main content

goedemorgen

 

ik betaal al enige tijd voor een internet snelheid van 200MB maar ik krijg 100MB.

 

waar moet ik zijn om dit te laten corrigeren?

 

Aan 100MB heb ik voldoende.

 

groet

Je kan dit in mijn KPN aanpassen (producten, thuis, uw extra opties) of bellen met 0800 0402
Maar het betreft glasvezel? Als je betaalt voor 200Mbit hoor je dat ook te krijgen.
Hoe meet je de snelheid? Bedraad rechtstreeks op de Experiabox?


Dank voor uw reactie

op 0800-0402 krijg ik een “niet bereikbaar” toon 🤬


Als het om glasvezel gaat, en je nog een oude 100mb nt hebt hangen, kom je niet boven de 100mb

Als je snelheid meet op een pc met 100mb netwerkkaart, en/of cat5 of lager utp kabel , en/of 100mb switch, dan kom je nooit boven de 100mb.

 

Maar prima, je abbonnent moet dan gewoon naar beneden. Of is die gratis verhoogt naar 200?

  • Bellen: 0800 0402 
  • Chatten: via de Contact pagina Druk op administratie,  dan op ik heb een andere vraag of wil graag contac, en dan op de knop naar chat

Hi @JPJ14! Welkom terug hier. Onze klantenservice zou gewoon bereikbaar moeten zijn op zaterdag. Onze openingstijden zijn namelijk als volgt: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

Gek dat je een niet-bereikbaar toon te horen kreeg. Probeer het morgen nog eens of pas de snelheid eenvoudig online aan in de app of via mijn.kpn.com.

Mocht je er morgen of online ook niet uitkomen, dan hoor ik het graag!