Skip to main content

Ik had afgelopen maandag de monteur. Mijn vraag was om de kabels een beetje netjes te ordenen. Ikzelf weet en kan daar niks van. Ik ben blij met de werkzaamheden van de monteur. 

Eigenlijk vind ik de factuur die ik moet betalen niet prettig als jarenlange vaste klant!

Ik zou graag van KPN hier een reactie op willen ontvangen

met vriendelijke groet,

*** ***

*** ***

*** ***

 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Maar het is toch logisch dat u daar een factuur voor krijgt!! Ieder bedrijf stuurt een faktuur als er op verzoek werkzaamheden worden uitgevoerd. Als u iemand belt om de ramen te zemen krijgt u ook een rekening. 


Werkzaamheden door een monteur gedaan, niet ten gevolge van een storing en/of fout bij KPN, maar op eigen verzoek dienen gewoon betaald te worden. Zie de voorwaarden.

Als je naar de fietsenmaker gaat om je fiets te laten onderhouden, krijg je ook gewoon een rekening, ook al ben je er xxx jaren klant.

 


Goedemiddag @Jolande1! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de geleverde diensten van onze monteur!

Ik zie dat je tweemaal contact hebt gehad met onze klantenservice over jouw verzoek en dat je geïnformeerd bent over de kosten van een betaalde servicemonteur.
Overal weet en kunde van hebben hoeft en kan niet; het is mooi dat je beroep kunt doen op een professional. 

Onze monteurs zijn vakmensen die onder andere kabels extra netjes kunnen wegwerken en hier zitten eenmalige kosten aan verbonden van €60,-. Het is goed om te weten dat deze kosten voor iedere klant gelden. 

Vriendelijke groet terug! :blush: