Skip to main content

Ik ben sinds 4 december naar simpel overgestapt, nu krijg ik een volledige factuur over de maand december, die heb ik gestorneerd.

De dreigfacturen blijven binnen komen.



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Ja. Die moet u gewoon betalen. Daarna krijgt u een correctie factuur en word het teveel betaalde terug gestort. 

U zegt dat u nu de volledige factuur over december krijgt. Maar ik denk dat u die 2 maanden geleden, in november, al gehad heeft toch? Die correctiefactuur had u inmiddels al kunnen hebben denk ik. Maar ja ... als u gaat storneren, dan gaat alles heel lang duren.


Alle facturen zijn netjes betaald en op 30 december werd deze factuur afgeschreven, beetje vreemd al de andere provider 4 december al is dat ingegaan, dan had namelijk de factuur voor 4 dagen in december gefactureerd moeten worden !!


Wat mij betreft kunnen ze het gelijk verrekenen en een factuur sturen voor de 4 dagen die we nog moeten betalen, en praatjes als o sorry is langs elkaar heen gelopen is natuurlijk flauwekul.


Hoi @Gerrit4231 
Bel even gratis 0800 0402  en vraag naar de afdeling facturen dat gaat nl het snelste. 


Ga ik doen

 


Alle facturen zijn netjes betaald en op 30 december werd deze factuur afgeschreven, beetje vreemd al de andere provider 4 december al is dat ingegaan, dan had namelijk de factuur voor 4 dagen in december gefactureerd moeten worden !!

Dat doet KPN dus niet. Ik denk ook niet dat ze dat nu alsnog gaan doen. Er staat nu een factuur open. Die moet u eerst betalen. KPN doet helemaal niks zolang die niet betaald is vermoed ik. Als het lang duurt geven ze de factuur door aan een incassobureau. Die rekent er zo 50 euro bij wegens betalingsachterstand. Dat is hun verdienmodel.


@Gerrit4231 is het gelukt om via telefonisch contact tot een oplossing te komen? 


Het gaat enorm omslachtig bij KPN, opnieuw betalen en daarna gaan ze een eindnota maken en dan krijg je het bedrag weer terug, echt niet te geloven.

We hebben nog 2 mobiele abonnementen bij KPN, in februari en december lopen die af en dan is het afgelopen met deze ellende, ik ben er klaar mee, echt ongelooflijk.

 


@Gerrit4231 En je denkt dat het bij die andere provider niet zo gaat, zal je uit de droom helpen, elke provider werkt op deze manier die ik tot nu toe heb gehad, kwestie van kleine lettertjes lezen, je kent ze wel, de voorwaarden behorende bij het abonnement die niemand leest.


Klopt maar KPN staat aan kop


Bij jou wel, bij mij een andere die er maar 9 maanden over deed om de boel financieel af te ronden.


Storneren verstoord het proces alleen maar. Je betaalt in the end nooit meer dan tot de datum waarop je afgesloten bent. Er komt altijd een slotnota waarin je het te veel betaalde netjes terugkrijgt. Na maximaal 2 maanden volgens de voorwaarden op de site.

KPN is geen kampioen in communicatie. Helaas wordt het niet vermeld of uitgelegd als je stopt. En dat geeft verwarring.

Bij alle providers betaal je vooruit dus vaak ook voor een hele maand dat je niet (of maar een paar dagen nog) abonnee bent. Er volgt altijd een verrekening.