Skip to main content

Zou graag met iemand van KPN in contact komen, ik heb begin oktober factuur (met uistel) betaalt en kreeg nu mail dat de afschrijving mislukt was, ik ben gaan kijken naar de factuur, zie ik alleen maar de recente van 2oktober, ik heb financiele problemen en om geen afsluiting en daarmee komende gedonder te voorkomen heb ik maar betaald zou dus graag de factuur hebben zo dat ik zeker weet waarvoor ik betaald heb

 

Groet Marco

Hallo @Forthenite in MijnKPN kun je onder producten de facturen terugvinden.

 


Hallo @Forthenite in MijnKPN kun je onder producten de facturen terugvinden.

 

Ja de laatste is van 2oktober, van de gene waar mijn vraag over gaat is geen factuur van beschikbaar


Hallo @Forthenite dan even bellen met KPN, 0800 0402 en vragen naar de afdeling Coillections.

 


Hi @Forthenite, ik denk graag mee. 

Bedoel dat je in Mijn KPN mar 1 factuur ziet? Of dat je alleen factuur ziet die nog niet is voldaan? Dan is er namelijk niets aan de hand. 

Als afsluiting dreigt is het belangrijk om zo snel mogelijk met ons te bellen, zoals JanD hier ook aangeeft. Is dit inmiddels gelukt? Anders kun je morgen contact opnemen via 0800 0402. 

Hallo @Forthenite dan even bellen met KPN, 0800 0402 en vragen naar de afdeling Coillections.

 

Dankjewel JanD!Â