Skip to main content

Beste KPN klantenservice,

Ik schrijf u naar aanleiding van een voortdurend probleem met mijn facturering. Vorig jaar heb ik via breedbandwinkel een abonnement bij u besteld met een snelheid van 1000 MB. Destijds was er een actietarief van €35,- voor alle snelheden, inclusief de snelste optie. Echter, kreeg ik te horen dat ik dit nog niet kon bestellen omdat de glasvezel nog niet was aangesloten. Ik moest toen een glasvezel pre-order plaatsen en eerst een 100 MB ADSL-abonnement kiezen, met de belofte dat het automatisch zou worden omgezet naar de glasvezel 1000 MB zodra dit mogelijk was.

Tot mijn teleurstelling werd mij toen glasvezel klaarlag ineens verteld dat ik €43,- moest betalen als ik nu wilde overstappen naar de 1000 MB snelheid. Dit leek mij niet helemaal eerlijk, aangezien ik geadviseerd was om het 100 MB ADSL-abonnement aan te vragen, met de vermelding dat dit daarna voor het zelfde bedrag glasvezel zou worden. Dit probleem is destijds opgelost na meerdere contacten over en weer tussen mij, KPN en breedbandwinkel. Helaas kon de factuur niet aangepast worden, maar ik heb het verschil voor één jaar teruggestort gekregen. Dit was helemaal prima opgelost, waarvoor dank.

Echter, nu het jaar voorbij is, werd mij via de mail opnieuw de aanbiedingsprijs van €35,- per maand aangeboden. Erg leuk! Ik had al een aanbieding bij Ziggo gevonden en was van plan om over te stappen, maar ben hierop teruggekomen nadat ik deze mail ontving. Voor de aanbieding zelf hoefde ik niks te doen gaf de mail aan, maar dit wordt wederom niet correct weerspiegeld in mijn factuur van nog steeds 43.50. Ik heb al meerdere keren eerder contact opgenomen met uw klantenservice om dit probleem op te lossen. Telefonisch blijkt dit geen succes. De meeste medewerkers weten geen oplossing omdat de factuur schijnbaar niet te wijzigen is, terwijl anderen verzekerden dat het bij de volgende factuur gecorrigeerd zou worden. Helaas is dit niet gebeurd.

Vandaag ontving ik zelfs een e-mail waarin werd aangekondigd dat ik vanaf juli 2023 nog eens €4,- per maand meer moet betalen vanwege een inflatiecorrectie. Dat maakt dus dat ik vanaf dan 47.50 per maand moet betalen. Dit staat haaks op de eerdere toezegging van een voordelig tarief van €35,- per maand dat mij was aangeboden. Ik ben teleurgesteld dat ik nog steeds niet profiteer van de aanbiedingsprijs, ondanks de herhaalde beloftes.

Ik verzoek u vriendelijk om een definitieve oplossing te bieden. Ik wil graag dat de aanbiedingsprijs van €35,- per maand correct wordt toegepast op mijn abonnement, inclusief een correctie voor de periode waarin ik te veel heb betaald. Als klant verwacht ik eerlijke en transparante facturering.

Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk een reactie. Ik vertrouw erop dat u mijn situatie begrijpt en dat we tot een bevredigende oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

Nienke 

Hoi @Nienus48 . Welkom op het forum.

Ik wil wel even voor je kijken maar dit zijn eigenlijk geen zaken voor op het forum. Als er een fout is gemaakt moeten we dat zwart op wit hebben en anders kun je het beste bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling retentie.