Skip to main content

Ja ik heb precies hetzelfde, kom er net achter dat ik in totaal 67 euro had moeten betalen in totaal maar op de factuur is mijn hussel abonnement opeens stukken duurder geworden maar ik heb er niks aan veranderd en nu is er dus 84 euro afgeschreven. Ik ga straks even bellen want dit slaat nergens op. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Ja ik heb precies hetzelfde, kom er net achter dat ik in totaal 67 euro had moeten betalen in totaal maar op de factuur is mijn hussel abonnement opeens stukken duurder geworden maar ik heb er niks aan veranderd en nu is er dus 84 euro afgeschreven. Ik ga straks even bellen want dit slaat nergens op. 

Op pagina twee staat een kosten specificatie, hier wordt je ook niet wijzer door?


Ja ik heb precies hetzelfde, kom er net achter dat ik in totaal 67 euro had moeten betalen in totaal maar op de factuur is mijn hussel abonnement opeens stukken duurder geworden maar ik heb er niks aan veranderd en nu is er dus 84 euro afgeschreven. Ik ga straks even bellen want dit slaat nergens op. 

Op pagina twee staat een kosten specificatie, hier wordt je ook niet wijzer door?

Nee er staat gewoon het hussel abo alleen met een veel hoger bedrag dan normaal.


periode van korting afgelopen?


  • periode van korting afgelopen?

    Nee ik zit al paar jaar bij KPN dus die korting periode die ik ooit had is al lang geleden afgelopen. Ik ga zo ff bellen 


Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? 


Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? 

Ik ben er inmiddels achter wat het is: het klopt dus wel, tijdje geleden de datum van wanneer de factuur wordt afgeschreven aangepast vanwege inkomenswijziging dus betaal nu voor bijna twee weken meer in plaats van de normale 4 weken dus hierna zou het gewoon weer per 4 weken moeten gaan