Skip to main content

Goedeavond,

ik heb sinds 2 maanden een mobiel abonnement bij jullie, helaas is de factuur hoger dan wat ik besteld heb. Ik denk dat de husselkorting er niet afgehaald is, het scheelt namelijk 2,5 euro. Ik heb op dit forum gezocht en nu moet ik die denk ik activeren. Dat lukt mij helaas niet. 

Willen jullie mij hierbij helpen?

 

Vriendelijke groet, Hans

Hallo @HaKui ,

Dan lijkt het er inderdaad op dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Hoi Noordzee,

Bedankt voor je reactie.

Dit had ik inderdaad geprobeerd, nu nog een keer. Als ik dit doe kom ik op de volgende pagina

En die punten heb ik ook gecontroleerd...


Ok @HaKui ,

Dan kan het zijn dat de aanmelding onlangs is verwerkt. Of er staat iets niet goed in de administratie van KPN.

Een moderator kan dat voor jou bekijken. De moderator komt hier na enkele dagen vanzelf langs. 


Oke dan wacht ik op de moderator.

Bedankt voor je reacties!


Hi @HaKui, moderator hier :raising_hand_tone2::slight_smile:

Het koppelen zal niet lukken, omdat je al succesvol aan bent gemeld voor KPN Hussel! Als ik je meest recente factuur bekijk, zie ik daar ook ‘Korting op Mobiel €-2,50’  op staan, de Hussel korting wordt dus toegepast.

Toch lijk je €2,50 te missen :slight_frown: Waar heb je op gebaseerd dat je abonnementsprijs nog lager zou liggen? Hoor het graag!

 


Goedeavond @Maja_,

Ah zo dat verklaard waarom dat niet werkt. 

Ik heb op 19 augustus een mail gehad met de bestelling die ik geplaats had:

 

Ergens eind augustus ben ik een keer gebeld met allemaal vragen over tevredenheid enzo. Daar heb ik het met hem ook over de prijzen gehad. En hij bevestigde ook de 11,50. Het duurde wel even, weet niet of dat er mee te maken had. 

Ik kan zo het verschil niet vinden.

Hoor graag van je


Hmm, die voucherkorting, wat is dat voor iets? Dit komt mij (en mijn directe collega's) niet bekend voor, vandaar dat ik het even bij je navraag! Waar komt de code vandaan? Heb je de code ergens bij het bestellen via onze site in kunnen vullen? Of heb je via een externe partij besteld?

Ik zie deze korting in ieder geval niet terug op je factuur, terwijl er wél een extra korting van €2,50 op staat. Het lijkt er dus op dat de €5,- korting is vervangen door €2,50 korting.

Dat gesprek eind augustus, hoe is dat precies verlopen? Ik zie dat je gebeld bent met als uitleg ‘aantal vragen gesteld over actiecode mobiel’, waaruit ik opmaak dat die collega ook benieuwd was naar hoe het zit met die voucherkorting.

Hoor het allemaal graag!

 


De code heb ik via de mail gekregen. Het mailadres waar hij vandaan kwam is campagne@kpn.com. Ik heb 2 of 3 keer een mail gehad met de code. Ik heb alleen de laatste nog, dat is deze:

Ik heb op code geklikt en toen kwam ik gewoon op de site van kpn en werd deze code meteen verrekend. 

19 augustus 20:17 mail van de bestelling gekregen met het prijsoverzicht via noreply@kpn.com

20 augustus 19:33 mail gekregen met het contract. Hier komt de prijs uit op €16,50. Ik dacht toen ik die kreeg hier moet de husselkorting (de €5,- verschil) nog vanaf, wat in de kleine lettertjes staat dat deze er niet af is gehaald op de factuur. Wat ik heel raar vind, dat heb ik ook aangegeven in het telefoongesprek. Want daarom zit ik daar nu achteraf over te typen terwijl ik het anders waarschijnlijk meteen gezien had en het meteen kon regelen. 

Wat ik ook apart vind: in het prijsoverzicht van 19 aug beginnen ze met een abonnementsprijs van €21,50 en in de factuur van beginnen ze met een prijs van €19,- ????     Ik heb het overzicht en factuur niet langs elkaar gehad dus dat is me niet eerder opgevallen.

 

Het gesprek verliep eigenlijk gewoon als een tevredenheidsonderzoek. Waarom heb je hiervoor gekozen? hoe kom je bij ons? Is het aanbod groot genoeg? Wat zou je beter willen? bij deze vraag hebben we het dus gehad over de husselkorting, dat ik dat raar vind dat die niet gewoon op de factuur staat. Hij vroeg eerst waarom ik de husselkorting nog niet geactiveerd had, dat had ik wel, dus toen heeft ie verder gekeken en toen klopte het wel, zei hij…. En toen hebben we het nadrukkelijk gehad over de €5,- korting, dat die me over de streep had getrokken om het abonnement af te sluiten. En we hebben het ook zeker gehad over het maandbedrag van €11,50.

Dit is zo ongeveer wat er allemaal gebeurt is. Als je vragen hebt hoor ik het graag.


Ik kreeg deze mail ook terwijl ik nog niet mocht verlengen. Gelukkig wel kunnen afspreken dat ik 3.50 euro extra korting krijg op het duurste abbonement en die van mijn vrouw laat ik gewoon doorlopen. Uiteindelijk goedkoper in 2022 met de nieuwe abbbonementen.


Ok duidelijk @HaKui, dan denk ik dat er bij het activeren van de €5,- korting iets niet goed is gegaan waardoor de helft is verdwenen :confused: Ik heb dit aan laten passen naar €5,-, dus vanaf de volgende factuur zou je de juiste korting moeten zien! 

Ook zal ik de €7,50 die je hebt gemist de afgelopen maanden vergoeden, op die manier is het weer helemaal rechtgetrokken :blush:


Ik heb het gezien @Maja_ 

Heel fijn, bedankt hiervoor!!


Graag gedaan :blush: