Skip to main content

de factuur in de app wordt staande getoond. de schermrotatie is geblokkeerd.. nu is de factuur onleesbaar.

 

Dan... moet u misschien een wat groter toestel kopen? U kunt gewoon inzoomen. Dan is alles sowieso goed leesbaar.


Ik kan de pdf op mijn smartphone gewoon in/uit-zoomen (met twee vingers). En ook roteren. Het beeld roteert dan automatisch mee. Dat heb ik aan staan. Anders geeft ie bij kantelen een '’knopje'’ om alsnog het beeld te kantelen.


nee dat staat aan en werkt bij andere pdf's

 


Dan weet ik niet wat je anders doet dan ik.

Werkt vergroten (met 2 vingers) ook niet in portraitmode?

Hier:

via http://webmail.kpnmail.nl in de Google Chrome browser op de telefoon. Bij de bijlage kies ik voor '’weergave'’. De mails en dus ook de pdf specificatie laat ik gewoon online in de mailbox (map gemaakt). Sla ik niet op in de telefoon.


@PeterG het gaat om het bekijken van de factuur in de app. Niet via webmail. 

De factuur in de app opent in de app zelf. Niet in de browser of pdf programma. En dat maakt het lastig. Maar inzoomen zou moeten lukken lijkt me.

Tenzij @A. Veldhuizen nog een heel oud toestel heeft. Dan kan het misschien wezen dat bepaalde functies niet werken.


Heeft u misschien een pop-up blocker aan op het toestel en welk toestel heeft u? 


Ahja. Vanuit de app @Nick83 . MijnKPN neem ik dan aan.

@A. Veldhuizen . Eerst downloaden vanuit de app. En dan openen vanuit de downloads op je telefoon. Dan lukt het vast.

(En blijft de bijlage langer dan 6 maanden)


Eerst downloaden vanuit de app.

En heeft u dat wel eens geprobeerd? Ik zat vanmiddag eens te kijken... er is een knopje om hem te delen met WhatsApp contacten. Of om hem te versturen per email. Of ik kan hem opslaan OneDrive of Dropbox. Maar gewoon een simpel knopje "Opslaan als" is er niet.

 


Wat stom zeg. Kan inderdaad niet direct. Maar heb het altijd via de laptop gedaan. Ging ervan uit dat het via de app ook gewoon kan.

Je kunt 'm wel naar jezelf mailen. Van daaruit weer opslaan lijkt me dan geen probleem. 

En gewoon vergroten met 2 vingers in de app kan wel 🙂. Kantelen inderdaad ook niet. 


Welk besturingssysteem gebruik je @A. Veldhuizen?

Als je gebruik maakt van iOS is het wel mogelijk om de factuur op te slaan (bij delen komt daar de optie ‘bewaar in Bestanden tevoorschijn). Bij Android lijkt het er echter niet op dat dit kan. Hier ga ik even navraag over doen!

In tussentijd de tip om hem via de delen optie naar jezelf te mailen, dan kan je hem wel opslaan en goed bekijken, zoals Peter ook al aangeeft 🙂


Welk besturingssysteem gebruik je @A. Veldhuizen?

Als je gebruik maakt van iOS is het wel mogelijk om de factuur op te slaan (bij delen komt daar de optie ‘bewaar in Bestanden tevoorschijn). Bij Android lijkt het er echter niet op dat dit kan. Hier ga ik even navraag over doen!

In tussentijd de tip om hem via de delen optie naar jezelf te mailen, dan kan je hem wel opslaan en goed bekijken, zoals Peter ook al aangeeft 🙂

 

Hi @A. Veldhuizen,

Ik heb nog geen concreet antwoord ontvangen op de vraag of we de optie om direct vanuit de app op te slaan ook beschikbaar gaan maken voor de Android app. Wel is het mogelijk om de facturen via de delen optie op te slaan in je Google Drive, dan heb je ze toch ook beschikbaar in je toestel zonder dat je de app er bij hoeft te pakken!


Android op een One plus 10 pro


HEtgaat over Mijn KPN app. het toestel is heel modern ( nog geen jaar oud: 10 Pro One+). 

Maar inzoomen gaat wel echter dan zit je op micro niveau naar een paar woorden of bedragen te bekijken. Een factuur geeft overzicht dus wil je de hele regel zien. 

Waarom worden functies toegestaan die de toestel instellingen overrulen? Scherm rotatie is een toestelinstelling niet iets dat vrij beschikbaar is voor KPN!

Het eerst dat je bekijkt als een scherm niet roteert dat het normaal wel doet is dat je naar je instellingen gaat. Blijkt dat het een app issue is….  Dus KPN blijf af van dit soort instellingen. Zorg dat de inhoud  gewoon meedraait met het scherm!


Hallo @A. Veldhuizen de betreffende factuur gewoon downloaden en dan kun je deze verticaal of horizontaal zichtbaar maken.

Succes.

 


Hallo @A. Veldhuizen de betreffende factuur gewoon downloaden...

Alleen dan via se website. Via de app kan dat dus niet zoals in dit topic alreeds besproken.