Skip to main content

Op de factuur van mijn telefoon bestelling staat geen volledige btw vermeld.

Graag ontvang ik van mijn aankoop een factuur inclusief BTW voor mijn boekhouding.

 

Hallo @Daniel van de Velde 

De volledige aankoopbon is online op te vragen via mijnbestelling. Je kan daar inloggen met jouw bestelnummer en postcode. Wanneer het niet lukt om via “mijnbestelling” jouw aankoopbon op te vragen kan je contact opnemen met de klantenservice op 0800-0402.


Beste,

Ik kan op dit moment niet bellen omdat ik her buitenland zit. Tevens zie ik de aankoopbon niet staan. Graag ontvang ik de factuur inclusief btw op mijn e-mail. Is dat mogelijk?


Klantenservice is ook bereikbaar uit het buitenland op 0031 612001200 of via sociale media (Facebook X).

Ik kan je niet helpen, ben ook KPN klant.


Beste,

Ik kan op dit moment niet bellen omdat ik her buitenland zit. Tevens zie ik de aankoopbon niet staan. Graag ontvang ik de factuur inclusief btw op mijn e-mail. Is dat mogelijk?

Hoi @Daniel van de Velde . Deze community is niet voor één op één aanvragen.  Hier helpt met name de klant de klant.

Als jij deze gegevens niet in je mailbox hebt staan kun je het beste contact zoeken via een van de opties die @RBxx  noemt. Succes!


Reageer