Skip to main content

Sinds deze maand staat er opeens rekening per  post. Op mijn factuur. 1.95 euro. Ik krijg mijn factuur al jaren via de app. Waarom staat dit er nu op?

Hallo @CornelieM. ,

Geen idee, maar ik zou even 0800-0402 bellen om dit aan te laten passen. 


Hoi @CornelieM. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice hiervoor en hebben mijn collega's jou al verder geholpen hierin? 


@CornelieM. Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat onze klantenservice jou inmiddels al heeft verder geholpen. Als je toch nog onze hulp nodig hebt, dan horen we dat graag!


Ik heb dinsdag gebeld met de klantenservice welke tot 20 uur open zou moeten zijn. Vanwege de dag van de verbinding was contact om 18.30 uur niet meer mogelijk. Ik heb die verbinding dus niet ervaren……. De vraag is simpel. Ik wil geen papieren factuur meer ontvangen. Dus verwacht ik daar ook geen rekening van. 


Zou je willen aangeven om welke dienst het precies gaat en jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik voor je uitzoeken of ik het voor je kan uitzetten. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hi Vikash. Ik heb het er in gezet. Bedankt voor je hulp


@CornelieM. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je aangepast. In de toekomst ontvang je geen papieren factuur meer.