Skip to main content

Hallo,

Zojuist na telefonisch contact is mij verteld documenten aan te leveren via bewijslast@kpn.com. Dit resulteerde echter in een directe foutmelding, en na kort zoeken blijken meer mensen hier last van te hebben (waarschijnlijk bestaat het e-mail adres niet meer), dus nu maar even zo:

Nadat ik een CC-medewerker vroeg waarom het tarief van mijn factuur plots hoger uitvalt, kreeg ik te horen dat de gratis ESPN-actie reeds is vervallen. In mijn oorspronkelijke contract staat echter vermeld dat dit een blijvende korting is waar ik momenteel dus nog steeds recht op heb.

De callcenter medewerker kreeg het in de systemen helaas niet voor elkaar dit weer ''goed te zetten'', en bood mij een nieuwe abonnementsvorm aan waarbij de kosten nog hoger uitvallen dan in mijn huidige (te hoge) factuur. 

Graag houd ik KPN aan mijn oorspronkelijke overeenkomst en zie ik dus dat:

  • het gratis ESPN onderdeel weer terug (zonder verloopdatum) in mijn abonnement komt
  • ik het teveel betaalde geld retour ontvang op mijn rekening.

De bewijslast (mijn contract) is wel prive, dus dat deel ik liever niet op een forum. Is er een manier waarop ik dit document kan aanleveren - waarna mijn abonnement weer kan worden hersteld?

Welk abonnement heeft u nu? Welke naam (van het abonnement) staat er op de factuur? 


Hi @WKok! Je zal nooit gevraagd worden privé informatie te delen. Juist niet graag. 😉 Als we gegevens van je nodig hebben zet die dan in de privé velden van je profiel. Alleen moderators zoals ik kunnen die velden inzien. 

In dit geval lijkt het me ook beter dat te doen. Dan kan ik achter de schermen voor je kijken hoe het met de korting zit. 🙂

 


Hi @WKok! Je zal nooit gevraagd worden privé informatie te delen. Juist niet graag. 😉 Als we gegevens van je nodig hebben zet die dan in de privé velden van je profiel. Alleen moderators zoals ik kunnen die velden inzien. 

In dit geval lijkt het me ook beter dat te doen. Dan kan ik achter de schermen voor je kijken hoe het met de korting zit. 🙂

 

Hoi Bram, dank voor je reactie. In welke velden of n m’n profiel kan ik dan mijn contractuele overeenkomst uploaden? De vraag is denk ik helder:  die staat in mijn oorspronkelijke bericht. 


@WKok Als je eerst even je profiel aanvult met de gegevens die @Bram_ nodig heeft om in jou gegevens te duiken vraagt die vanzelf om het bewijs als dat nodig is, en dan kan dat via een prive bericht.


@WKok Als je eerst even je profiel aanvult met de gegevens die @Bram_ nodig heeft om in jou gegevens te duiken vraagt die vanzelf om het bewijs als dat nodig is, en dan kan dat via een prive bericht.

Thanks! Is aangevuld.


@WKok zoals ik het zie was je gratis ESPN door combinatievoordeel met Oxxio. Deze korting is komen te vervallen. Waarschijnlijk doordat je Oxxio hebt opgezegd. Klopt dit?


@WKok zoals ik het zie was je gratis ESPN door combinatievoordeel met Oxxio. Deze korting is komen te vervallen. Waarschijnlijk doordat je Oxxio hebt opgezegd. Klopt dit?

Hoi Bram, dat klopt. Mijn oorspronkelijke contract is ook met Oxxio (zou hem je graag toesturen). Ik ben nog steeds klant bij Oxxio, dus dat kan de reden niet zijn. Het enige dat ik heb gedaan is dat ik ben ingegaan op een actie van KPN voor een gratis pluspakket. Mijn vermoeden is dat deze mutatie dit heeft veroorzaakt. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet op dat pakket zit te wachten (heb het ook alweer opgezegd), dus wil gewoon weer terug naar hoe het was en waar ik volgens mijn contract recht op heb.


Tja... dat u nog steeds klant bent bij Oxxio (stroom afneemt?) is iets dat KPN niet kan controleren. Vermoed ik.


@WKok zoals ik het zie was je gratis ESPN door combinatievoordeel met Oxxio. Deze korting is komen te vervallen. Waarschijnlijk doordat je Oxxio hebt opgezegd. Klopt dit?

Hoi Bram, dat klopt. Mijn oorspronkelijke contract is ook met Oxxio (zou hem je graag toesturen). Ik ben nog steeds klant bij Oxxio, dus dat kan de reden niet zijn. Het enige dat ik heb gedaan is dat ik ben ingegaan op een actie van KPN voor een gratis pluspakket. Mijn vermoeden is dat deze mutatie dit heeft veroorzaakt. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet op dat pakket zit te wachten (heb het ook alweer opgezegd), dus wil gewoon weer terug naar hoe het was en waar ik volgens mijn contract recht op heb.

@WKok Als je je bericht begint met @Bram_ te noemen dan krijgt bram een seintje dat je gereageerd hebt.😉

Tja... dat u nog steeds klant bent bij Oxxio (stroom afneemt?) is iets dat KPN niet kan controleren. Vermoed ik.

@Nick83 ,Denk dat het in de brakke KPN systemen weer wat getriggerd is omdat TS een pakket verandering heeft doorgevoerd en Oxxio geskipt is in de systemen.

Het is elke keer wat als er een zooitje word gemigreerd/overgenomen, als je helemaal niks doet gaat het nog wel, maar zodra je 1 keer iets veranderd ben je alles kwijt.


@WKokAls je je bericht begint met @Bram_ te noemen dan krijgt bram een seintje dat je gereageerd hebt.😉

Tja... dat u nog steeds klant bent bij Oxxio (stroom afneemt?) is iets dat KPN niet kan controleren. Vermoed ik.

@Nick83,Denk dat het in de brakke KPN systemen weer wat getriggerd is omdat TS een pakket verandering heeft doorgevoerd en Oxxio geskipt is in de systemen.

Het is elke keer wat als er een zooitje word gemigreerd/overgenomen, als je helemaal niks doet gaat het nog wel, maar zodra je 1 keer iets veranderd ben je alles kwijt.

 

@Bram_  - in feite is dus het enige wat ik heb gedaan ingaan op een aanbieding van KPN (tijdelijk gratis pluspakket). Dit is geen ontbinding van het oorspronkelijke contract o.i.d. Zoals ik in mijn eerste bericht aangaf;

Graag houd ik KPN aan mijn oorspronkelijke overeenkomst. Zou je kunnen regelen dat:

  • het gratis ESPN onderdeel weer terug (zonder verloopdatum) in mijn abonnement komt
  • ik het teveel betaalde geld retour ontvang op mijn rekening.

Bij voorbaat dank!


@Bram_ @Doornekamp33  is er nog iemand die mij kan helpen met deze kwestie? M’n profiel gegevens zijn aangevuld..wil voorkomen dat ik weer een maand te veel betaal.


Dat zal @Bram_  zijn, ik kan niks bij KPN, alleen mijn rekeningen op tijd betalen zodat ik de diensten kan blijven gebruiken.


@Bram_ heeft misschien een paar dagen vakantie. Hij heeft 2 dagen geleden voor het laatst op het forum gereageerd. 


Ik hoop dat als het vakantie is het iets langer is dan een.paar dagen.😜😜


@WKok excuus voor de late reactie. Ik had inderdaad een paar vrije dagen. En daarnaast was het lastig te vinden waar ik het verzoek kon indienen om het voordeel weer aan te zetten. 

Ik heb de juiste afdeling gevonden en het verzoek ingediend. Wel wordt eerst nog gekeken of het voordeel onterecht is uitgezet. Zodra hier antwoord op is krijg ik bericht. Als het wordt goedgekeurd krijg je ook een mail met bevestiging dat het is aangezet. 🙂


@Bram_ thanks voor je reactie! Ik wacht nog even (on)geduldig af dan.


@Bram_ is er na 10 dagen al enige opheldering? En is het mogelijk het teveel betaalde bedrag met terugwerkende kracht te verrekenen?


@Bram_ geen idee of je er nog mee bezig was, maar is inmiddels telefonisch met een medewerker opgelost en de korting is nu weer omgezet naar een blijvende korting. Dank voor de gedane moeite.