Skip to main content

Geachte, 

Bellen kan ik niet ivm gehoor namelijk slechthorend. 

Mijn een vraag waarom die factuur omhoog is gegaan, zonder dat ik weet.

En ik had een dag een geen WiFi en tv. En moet dat ik betalen waar ik geheledag niet heeft ontvangen omdat het modem stuk is en verouderd en dat is sinds vrijdag 8 juli tot zaterdag middag 9 juli. 

 

Ik hoor graaguw reactie tegemoet 

Sandra van Breugel 

Hallo Sandra,

Vervelend van al je problemen. Hier moet iemand van KPN op reageren want de andere mensen kunnen dat niet inzien. Heb je je forumprofiel al gevuld met je gegevens? Dan kunnen zij namelijk dingen nakijken


Hallo @van Breugel 

Per 1 juli heeft KPN prijswijzigingen toegepast op de internet thuis abonnementen. Zie dit topic.

Waarschijnlijk is dat de verklaring voor de hogere factuur. Je hebt als het goed is van KPN een persoonlijke e-mail of brief gekregen. Hierin staat wat er voor jou gaat veranderen.

Is het probleem weer voorbij of niet? Welk modem heb je? 

Plaats jouw gegevens in je forumprofiel. Gebruik de velden met (Privé) erachter, die zijn alleen door KPN medewerkers te zien. Dan kan een KPN moderator mee je meekijken en je verder helpen.

Door drukte op het forum kan de reactie van een moderator een paar dagen op zich laten wachten.


Nooit per brief of mail hier over gehad.

Ja is opgelost modem die verouderd is 9 nu 10. Was wel flink gezeik per telefonisch gesprek waar ik ene monteur.  Bleef mompelen en zachtjes praat ik honderd keer gezegd dat ik slechthorend ben en nog zo door blijven . Nou die telefonisch gesprek mogen jullie ook per gesprek betalen als ik die rekening krijgt. Op het laatst kreeg ik een normale monteur en die heeft mij goed geholpen. 

Denk je dat ik dit gaat betalen nee zeker trek het maar af voor een dag en halve dag + telefonisch. 

Al jaren bij jullie en dit zo behandeld mij zo slecht. En ding om betere contact met mensen met beperkingen zoals face to face of wapp praten ipv telefonisch gesprek.

Daar moeten jullie maar eens over na denken .

Dus ........


Gelukkig is het telefoonnummer van kpn een gratis nummer. 


Dat zal echt gecommuniceerd zijn.

 

Ja, vervelend. Helaas is er bij elke provider om de zoveel tijd (meestal een keer per jaar/om de twee jaar) een prijsverhoging. In dit geval is Ziggo en KPN tegelijkertijd geweest met hun verhogingen.

 

Jammer dat dat gesprek zo moeilijk ging, omdat het een 0800 is zul je hiervoor sowieso niet hoeven te betalen.

 

Oja, en telefonisch spreek je geen monteur maar mensen die een monteur kunnen inplannen.

 

Verder zou ik je willen om een beetje op je spelling/zinsopbouw te letten want ik kan soms echt niet eruit halen wat je bedoelt. Afijn, laten we even reactie van KPN afwachten, voor de creditering van de ene dag storing...

 

Fijne dag verder...


Het was ook monteur via telefonisch  en hij haakte af gewoon horen op gegooid.  Kreeg 2 keer hem aan de lijn. En zeker is gesprek ook opgenomen. 

Ik wacht af op reactie van kpn.

 

Tot ziens 


Het was ook monteur via telefonisch  en hij haakte af gewoon horen op gegooid.  Kreeg 2 keer hem aan de lijn. En zeker is gesprek ook opgenomen. 

Ja, maar dat is GEEN MONTEUR dat is gewoon een helpdesk medewerker die helpt bij problemen met bijvoorbeeld internet. Deze kan dan een monteur inplannen die langskomt. Of zoals zover ik begreep nu gebeurd is een nieuw modem laten opsturen.

 

Ja, laten we de reactie afwachten. Hoeveel is trouwens dat prijsverschil op de factuur want het kan inderdaad gewoon de prijsverhoging geweest zijn. Zoals @RBxx ook al aangaf. Zie ook dat forum onderwerp dat hij gelinkt heeft voor meer informatie.

 

En ja dat gesprek is opgenomen maar eigenlijk de moeite niet waard om dat terug te luisteren, dat is erg veel werk en zulke dingen gebeuren nu eenmaal en dat zal er bij kwaliteitscontrole echt wel uitgefilterd worden.

 

Vervelend in iedergeval dat er zo'n nare ervaring was maar zulke mensen heb je soms helaas, overal niet alleen bij KPN. Ook belangrijk om te weten die vergoeding is 1/30e van de factuur per dag. Dus bij 2 dagen storing zal dat hooguit 2/3 euro kunnen zijn. En die kan ook online aangevraagd worden.

 

Daarnaast is er voor de volgende keer ook een mogelijkheid om te chatten, bijvoorbeeld via mobiel: Hier kan er gekozen worden voor self-service (kies een onderwerp, ga naar ik heb een andere vraag of wil graag contact). Uiteraard alleen onder kantoortijden. 

 


Hoi @janwilnl , sinds 1 juli bestaat de chat met een medewerker niet meer. Er is alleen nog een Digitale Assistent die op basis van de keuzes en antwoorden verwijst naar oplossingen op de website. Als die niet tot een oplossing leiden wordt de klant verwezen naar 0800-0402 voor persoonlijk contact en verdere hulp.

 


Hoi @janwilnl , sinds 1 juli bestaat de chat met een medewerker niet meer. Er is alleen nog een Digitale Assistent die op basis van de keuzes en antwoorden verwijst naar oplossingen op de website. Als die niet tot een oplossing leiden wordt de klant verwezen naar 0800-0402 voor persoonlijk contact en verdere hulp.

 

Ah, dat is eigenlijk wel jammer want in dit soort gevallen zou dat ideaal zijn. Gelukkig is het forum er nog. En misschien is er ook nog ergens een contactformulier maar vanuit daar zal dan waarschijnlijk gebeld worden.


Hallo @van Breugel, balen dat je zo'n ervaring hebt gehad met de klantenservice. Als je jouw profiel in zou willen vullen, kan ik ervoor zorgen dat de betreffende medewerker feedback hierover zal ontvangen. 
De verstoring die je hebt gehad, is inmiddels wel verholpen? Zo niet, hoor ik dat graag. 


Oke dan probeer ik hier uit te vragen

Kreeg net mail van jullie .

Dit vraag ik 

Hallo

 

Waar heb je nu over.

Ik vroeg alleen over dat ik geen mail kreeg dat bedrag hoger is geworden. En niet dat ik geen mail wil.

En ik vroeg ook of het bedrag af kunnen trekken dat ik een dag en volgende dag in de middag pas tv en wiffi kreeg omdat dat het modem verouderd is en pas zaterdag die nieuwe kastje kreeg.

En chatten kan je via kpn account niet vinden .

*Admin: bericht samengevoegd met eerder aangemaakt topic


Dit bericht hoort hier ook nog bij dit topic denk ik 

en dit hoort ook bij dit topic: 

@Jeroen_dB misschien kun jij dat samenvoegen?

@van Breugel  kan je je profiel aanvullen met je gegevens want nu kunnen ze niks zien.

Creditering voor de storing kan je ook zelf aanvragen aanvragen volgens mij (denk dat je telefonische afspraak medewerker moet kiezen want netwerkstoring is een storing voor iedereen volgens mij) Zie https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/creditering.htm#/ Het zal echter niet erg veel zijn voor 3 dagen, maar een paar euro. Dit is 1/30ste van je abonnementskosten op de factuur per dag