Skip to main content

Na de actieperiode is ineens mijn faktuur met €5 verhoogd. Kpn is telefonisch moeilijk bereikbaar en ook geen email. Faktuurbedrag moet aangepast worden ik ga er niet mee akkoord.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Goedemorgen @Miranda23456, welkom! We hebben een eigen topic voor je bericht aangemaakt, dan kunnen we nagaan wat er precies aan de hand is en of een correctie nodig is.

Heb je aan de hand van de facturen al kunnen ontdekken waar het verschil precies in zit? Is er een dienst komen te vervallen of bijgekomen?
Ik kijk graag met je mee en dat kan op basis van jouw klantgegevens.

Wil je deze toevoegen in jouw forum profiel?
Graag jouw volledige naam, postcode en huisnummer en het klantnummer. Geef je hier een seintje als jij je gegevens toegevoegd hebt? Alvast bedankt!


Goedemorgen, nee natuurlijk is er niets veranderd in mijn abonnement anders zou ik weten waar het prijsverschil vandaan komt. Afgesproken is een abonnement voor €39 per maand dan kun je niet zomaar verhogen. Kpn is ook slecht bereikbaar, niet per mail en telefonisch een enorme wachtrij,


Goedemorgen, nee natuurlijk is er niets veranderd in mijn abonnement anders zou ik weten waar het prijsverschil vandaan komt.

Ach ja, dat is natuurlijk ook zo.

We zijn inderdaad niet per e-mail bereiken. Wel via het forum, onze socials, in één van onze winkels of telefonisch. En ja: ook daar is het druk helaas.
Als je wil dat ik met je meekijk, lees ik het graag en zie ik graag je klantgegevens terug in jouw forum profiel 👇🏾
 

Ik kijk graag met je mee en dat kan op basis van jouw klantgegevens.

Wil je deze toevoegen in jouw forum profiel?
Graag jouw volledige naam, postcode en huisnummer en het klantnummer. Geef je hier een seintje als jij je gegevens toegevoegd hebt? Alvast bedankt!

 


Beste mevrouw,

ik ga niet al mijn gegevens achter laten op een forum of internet. Vind ik niet fijn. Ik probeer de klantenservice nog een keer te bereiken.


Dat is uiteraard helemaal prima! Weet wel dat de gegevens die ingevuld staat in de vakjes waar “Privé” achter staat, alleen inzichtelijk is voor het KPN Forum team en dus niet voor iedereen.