Skip to main content

Beste KPN,

Ik ben afgelopen Mei voor internet van KPN overgestapt naar Freedom maar zou graag nog een factuur van Januari willen ontvangen want deze heb ik nodig voor werk. Ik kan helaas niet meer inloggen op mijn KPN account en kan dus niet meer mijn oude facturen inzien. Zouden jullie deze naar mij kunnen mailen?

 

Bij voorbaat dank.

 

Groet,

Patrick

Hi @Patrick1412, welkom hier. 

Fijn dat je je gegevens al hebt ingevuld. Ik heb de factuur opgestuurd. 


Dank voor je reactie en voor het versturen van de factuur maar kan niet zien waar deze naar toe is gestuurd? Ik heb mijn email even aangepast in mijn profiel, zouden jullie de factuur daar naar toe kunnen mailen?

 

Bij voorbaat dank!

 

Groet,

Patrick


Dank voor je reactie en voor het versturen van de factuur maar kan niet zien waar deze naar toe is gestuurd? Ik heb mijn email even aangepast in mijn profiel, zouden jullie de factuur daar naar toe kunnen mailen?

 

Bij voorbaat dank!

 

Groet,

Patrick

Geen probleem, heb het nu nogmaals verstuurd. Heb je het ontvangen? 


Beste Alex,
 
Ik heb hem nu inderdaad ontvangen, super bedankt voor de goeie service! Zou je toevallig ook nog die van December 2022 kunnen sturen want zie dat de factuur begint op 19.01 en ik heb hem voor de hele maand Januari nodig. Ook ontvang ik graag nog de factuur van juni 2023 en doe voor de zekerheid ook maar die van Mei want wellicht is er overlap naar de maand Juni.
 
Bij voorbaat dank.
 
Groet,
Patrick

Hi Patrick, bij deze ook gedaan. 

De factuur van mei is de laatste factuur, een slotfactuur. Hopelijk heb je hier voldoende aan. 


Dank je Alex. Heb je die van de december 2022 en mei 2023 naar mijn Gmail gestuurd want heb nog niks ontvangen. Mei was het inderdaad want daarna was ik over op andere provider dus had die inderdaad nodig.


Bij deze alsnog naar je Gmail gestuurd. 


Yes, heb ze nu ontvangen. Harstikke bedankt voor je goede service.

 

Groet,

Patrick