Skip to main content

Hallo,

Per 16 maart ben ik overgestapt naar een andere leverancier voor mijn internet + tv. Per 18 maart is deze overstap verwerkt, waarvan ik per mail ook een bevestiging heb. Echter kreeg ik wel nog een factuur van € 69,49 voor de periode 18 maart tot 17 april. Natuurlijk meteen contact opgenomen met de klantenservice die aangaf dat het toch echt noodzakelijk was dat ik de factuur zou betalen en dat het onmogelijk was om tegen het systeem te zeggen dat ik niet hoefde te betalen. Maar dat zou allemaal goed komen, want in april zou ik dan een negatieve factuur hebben en het geld weer terug krijgen. Dus netjes € 69,49 overgemaakt.

Nu in april krijg ik weer een factuur met het bedrag van -€65,01 over de periode van 20 maart tot 17 april. Dit terwijl mij abonnement vanaf 18 maart is afgesloten. Kunnen jullie dit wijzigen zodat ik het bedrag waar ik recht op heb terug krijg?

 

Met vriendelijke groet,

Frank

Hi @Tuanur, goed dat je aan de bel trekt! 

Ik zie dit inderdaad ook terug op de facturen, dus ik heb de periode van 18 t/m 20 maart als correctie ingevoerd. Dat kwam neer op €4,48 dus dit krijg je over uiterlijk 2 weken weer terug. 🙂


Dank je wel Sanne voor het snel fixen! Fijne dag!