Skip to main content

Beste KPN,

Mijn factuur klopt volgens mij niet. Ik kreeg een aantal maanden geleden de aanbieding om 3 maanden gratis Disney+ te proberen.  Ik had besloten om gebruik te maken van de aanbieding en een aantal dagen voordat de termijn van 3 maanden was verstreken kreeg ik een berichtje dat het abonnement bijna zo aflopen. Ik had de dag voordat het abonnement zou aflopen het abonnement zelf opgezegd. Toen ik op mijn factuur keek van de volgende maand zag ik dat er 10,99 e extra (voor het Disney+) abonnement was afgeschreven terwijl ik zelf nog (op tijd) het abonnement had stop gezet. De factuur klopt niet. Ik zou graag het teveel betaalde geld terug willen. Hoe kan ik het teveel betaalde geld gestoneerd krijgen?

Hallo @Mr. M.D. ,

In ieder geval direct morgen tussen 8.00 en 18.00 bellen met 0800-0402. Dan kunnen ze het abonnement nu wel echt stopzetten. 

Bedankt voor je bericht @Mr. M.D., Fijn dat je contact met ons opneemt via de community!

Dat was een mooie aanbieding, hè? Ik heb er zelf ook van genoten.

Wat betreft jouw situatie: het lijkt erop dat de opzegging van Disney+ en de facturatie elkaar hebben gekruist. Daarom zie je de kosten nog op je factuur staan. Geen zorgen, dit wordt automatisch verrekend op de volgende factuur.

Om dit voor je te controleren, hoor ik graag op welke manier je Disney+ hebt stopgezet. Als je wilt, kijk ik meteen na of mijn vermoeden klopt, dat mag uiteraard ook telefonisch. De contactgegevens heeft community lid Noordzee jou al gegeven.

Als ik het voor je mag nakijken, zou je dan je klantnummer, postcode en huisnummer in je community profiel kunnen toevoegen? 

Geef je me een seintje zodra dat gelukt is? Alvast bedankt!

Hoi, bedankt voor uw antwoord. Het is inmiddels geregeld. Het is inderdaad verrekend met de factuur van deze maand. 

Goedemorgen @Mr. M.D. !

Heel fijn om te lezen dat het is geregeld en is verrekend met de factuur van deze maand 🙂 En jij heel erg bedankt dat je dit hier nog even aan ons hebt laten weten, wordt ten zeerste gewaardeerd! 

Reageer