Skip to main content

Goedemiddag

4-11 heb ik een abonnement afgesloten bij KPN. ( om deze op 5 januari te laten ingegaan )

In dit abonnement zou ik 10 euro korting krijgen.

Combivoordeel entertainment korting 5 euro

Korting 1 gbit/s + netflix                      5 euro

Deze korting is  trouwens nog steeds aanwezig op de kpn site

!

Nou heb ik geconstateerd in mijn 1e factuur in januari dat ik de 5 euro 1gbit/s netflix korting mis

dus heb ik een belafspraak gemaakt. Ben toendertijd netjes teruggebeld (op dinsdag 9 januari om 11:45). Collega aan de telefoon ging het allemaal uitzoeken en kwam tot de conclusie dat ik inderdaad gelijk had. Oplossing zou zijn (vanaf februari zou de korting ingaan en ik zou die extra 5 euro van januari ook verrekend zien op mijn factuur van februari.

 

Gisteren heb ik mijn factuur van februari ontvangen en zag wederom dat ik de korting nog steeds mis.

Vandaag weer een belafspraak gemaakt (weer netjes teruggebeld).

Wederom heb ik aangegeven wat mijn probleem was. Tot mijn verbazing kreeg ik van deze collega te horen dat er niks te vinden was van mijn gesprek wat ik in januari had gehad.

Ik heb mijn verhaal weer gedaan maar deze keer kreeg ik een ander antwoord als de vorige keer.

Het komt er op neer mijn contract is bindend en er kan niks meer worden veranderd  ik zou het alsnog bij een KPN vestiging kunnen proberen.

 

Ik vind dit absoluut niet ok van KPN. Ik wil dat jullie met een oplossing komen en mij alsnog die 5 euro korting per maand gaan geven. 

Nogmaals deze korting is nog steeds aanwezig op de KPN site en loopt al sinds april 2023!

KPN biedt mogelijkheid extra korting bij 1Gbps-abonnement | Totaal TV

 

Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy 
 

NIemand die hierop wilt reageren?


Hi @Francisco81, ik denk graag mee. 

NIemand die hierop wilt reageren?

Zeker, hier ben ik! Wat een gek verhaal. Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?