Skip to main content

Ik heb een overeenkomst voor mijn mobiele abonnement afgesloten voor €25,00 per maand maar er wordt € 35,50 gefactureerd zonder dat er extra kosten zijn gemaakt… beetje raar. enne een compliment dat het bijna onmogelijk is om dit vragen dingetje zonder google te vinden.. heel knap! Ben benieuwd hoe snel ik een reactie krijg…..

Je moet het wel beter uitleggen wat er precies op staat? Meestal omvat een startersfactuur een extra periode waardoor de prijs hoger uitvalt. Kijk dus even goed wat er allemaal op de factuur staat. 

 


Kijk dus even goed wat er allemaal op de factuur staat. 

Op pagina 2 kijken.


Ik ga even de factuur en de overeenkomst overtikken… wat een gedoe zeg!!!!

Factuur d.d. 25 juli 2022:

  • Abonnement 32,50
  • Verbruik 0,0
  • Totaal 32,50
  • Periode 22.07-21.08 
  • KPN unlimited bla bla 37,50
  • Korting zolang het abonnement loopt -5,00
  • 5G  2,50
  • 5G korting zolang het abonnement loot -2,50
  • Extra kosten weer 0,00
  • totaal 32,50

Overeenkomst d.d. 19 april 2022:

  • Kpn unlimited bla bla 37,50 
  • Korting zolang het abonnement loopt -5,00
  • Totaal 32,50
  • 5G 0,00
  • Korting op mobiel 7,50
  • Totaal per maand eerste 24 maanden € 25,00 EN DIT WAS OOK DE AANBIEDING!!!
  • Totaal per maand vanaf maand 25 € 25,00

Klinkt anders dan 32,50...

 


Hallo @dannysfotos 

Het komt zo te zien neer op het verschil “Korting op mobiel € 7,50”.

Dat lijkt op de korting die je volgens de Hussel voorwaarden krijgt bij een mobiel abonnement met unlimited data. Dit is een combinatie korting die je alleen krijgt als je ook Internet Thuis van KPN of XS4ALL hebt. Heb jij die combinatie?


Ja dat heb ik 


OK,  dan denk ik dat het mobiel abonnement nog niet aangemeld is voor de Hussel voordelen.

Dat kan je controleren en zo nodig regelen via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Mobiel abonnement is wel geregistreerd op hetzelfde adres als Internet thuis?


Iets lijkt te gebeuren 2x postcode huisnummer toevoeging en telefoonnummer invullen??? nou ja het zal. Het enige wat ik moest doen volgens die aardige verkoper aan de telefoon was een sms sturen dat was alles en dan was alles geregeld. Alleen was men wel vergeten de €25,00 administratie kosten te verrekenen. Ik moet zeggen ik ben er tijdens mijn een keer of vier over gebeld met weinig resultaat.  Nu zal dus ook het koppelen wat betaald wordt door hetzelfde IBAN nummer en telefoonnummer en email adres ook wel niet helemaal gelukt zijn. Ben slechts 3 maanden verder. Ik neem aan dat ook hier een credit nota op volgt. Ik moet wel zeggen KPN jullie bellen wel terug ook toen de ziggo aansluiting van mijn buren was opgezegd in plaats van die van mij.

 

   


Even bellen , compleet laten maken, vragen om een credit.


Hoi @dannysfotos voor een eventueel noodzakelijke creditering moet je hier wachten op een reactie van een KPN medewerker of morgen bellen via 0800-0402. Ik ben een KPN klant die wil helpen.

Mijn ervaring was anders. Eén van de stappen in het proces was een mail met een link waarmee ik het mobiele abonnement koppelde in MijnKPN. Toen het abonnement werd geactiveerd was de korting daarna vanzelf geregeld.


Hoi @dannysfotos voor een eventueel noodzakelijke creditering moet je hier wachten op een reactie van een KPN medewerker of morgen bellen via 0800-0402. Ik ben een KPN klant die wil helpen.

Mijn ervaring was anders. Eén van de stappen in het proces was een mail met een link waarmee ik het mobiele abonnement koppelde in MijnKPN. Toen het abonnement werd geactiveerd was de korting daarna vanzelf geregeld.

Bedankt voor de info en de link. die link is echt nergens te vinden.


Hallo @dannysfotos, begrijp dat je enkele maanden aan KPN Hussel korting bent misgelopen. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dn kan ik in de administratie duiken en de korting met terugwerkende kracht voor je in orde maken. 


Hallo @dannysfotos, begrijp dat je enkele maanden aan KPN Hussel korting bent misgelopen. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dn kan ik in de administratie duiken en de korting met terugwerkende kracht voor je in orde maken. 

De gegevens zijn ingevuld, hartelijk dank voor de reactie.


Hallo @dannysfotos, ik zie dat er in totaal 6x €7,50 niet in mindering is gebracht. Op de factuur van september zal het totale bedrag aan gemiste korting in mindering gebracht worden. 


Hallo @dannysfotos, ik zie dat er in totaal 6x €7,50 niet in mindering is gebracht. Op de factuur van september zal het totale bedrag aan gemiste korting in mindering gebracht worden. 

Oké hartelijk bedankt!


Hallo @dannysfotos, ik zie dat er in totaal 6x €7,50 niet in mindering is gebracht. Op de factuur van september zal het totale bedrag aan gemiste korting in mindering gebracht worden. 

Blij met een antwoord? Geef een like! Is een bericht het beste antwoord op je vraag? Markeer het dan als oplossing.

 

Een like kan ik vinden maar een oplos knopje???? geen idee waar dat zit maar wel bedankt voor de snelle service!!!

 


Hoi @dannysfotos 

Onder elke reactie in jouw topic(s) zie je standaard deze drie opties staan:

Het “Beste antwoord” kan één keer worden genomineerd. Dat kan jij zelf of de moderators.
Daarna verdwijnt deze optie. In dit geval heeft moderator Jeroen deze keuze gemaakt en zichzelf aangewezen. 😎