Skip to main content

Sinds 4 december jl. heb ik een nieuw mobiel abonnement. Mijn korting is echter niet verwerkt. 23 december jl. heb ik telefonisch contact met jullie gehad en tijdens het gesprek werd inderdaad aangegeven dat ik 2,50 euro per maand teveel betaal. Het zou verwerkt worden. Zojuist heb ik wederom een factuur ontvangen waarop mijn korting niet is verwerkt. 

Hallo @Re. Nij. ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Krijg je een foutmelding? Dan is de korting inmiddels geactiveerd en zal je het terugvinden op de volgende factuur. 

 


Hoi @Re. Nij.. Welkom op het KPN Forum! Het lijkt er inderdaad op dat de KPN Hussel korting ontbreekt op jouw factuur, zoals Noordzee al aangeeft. Heb je inmiddels alle diensten aangemeld voor de Hussel kortingen door op het linkje hierboven te klikken? Als je mijn hulp hierin toch nodig hebt, dan hoor ik het graag!


@Re. Nij. Ik heb niet meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt. Anders weet je ons te vinden 😊