Skip to main content

Ik heb eind juli mijn abonnement overgesloten voor internet en tv. Er gold drie maanden korting op de abonnementskosten en drie maanden op tv. In maand drie is echter alleen nog de tv korting afgetrokken, niet meer de korting op de abonnementskosten. 

Ik kan niet chatten, niet mailen. En eerlijk gezegd heb ik geen hoge verwachtingen van een telefoontje naar de klantenservice. Heeft iemand een suggestie?

 

Beste @Palmi ,

 

Een moderator van KPN kan in jouw gegevens en facturen voor je kijken, om te zien of de kortingen goed en correct zijn toegepast.

Vul hiervoor alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan je klantnummer, 06-nummer, postcode & huisnummer, geboortedatum en in het veld “Persoonlijke opmerkingen” de laatste vier cijfers van je IBAN rekeningnummer.

Deze gegevens zijn ALLEEN voor jezelf en de moderator inzichtelijk!
Hou wel rekening met een wachttijd van enkele dagen, voordat een moderator het voor je gaat bekijken.

Zelf heb ik trouwens goede ervaringen met de telefonische klantenservice (0800-0402) van KPN, als ik een keer (moet) bellen wordt ik vriendelijk en vakkundig geholpen.
Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke ervaring! 


Hoi @Michel.uit.Arnhem 
Kijk je rekening even goed na, je betaald n.l. 1 maand vooruit dus dan klopt het wel.
Plaats anders even blad 2 van je rekening hier, zonder je privé-gegevens.


Hoi @Michel.uit.Arnhem 
Kijk je rekening even goed na, je betaald n.l. 1 maand vooruit dus dan klopt het wel.
Plaats anders even blad 2 van je rekening hier, zonder je privé-gegevens.

 

Hoi @huistijger 

Ik neem aan dat dit bericht voor @Palmi bedoeld is!
Ik heb namelijk geen problemen met mijn facturatie bij KPN.


Ach ja, sorry verkeerde naam gekozen was inderdaad voor @Palmi bedoeld.


dank voor de reacties. ik ga het proberen op een van de voorgestelde manieren. 


dank voor de reacties. ik ga het proberen op een van de voorgestelde manieren. 

 

Graag gedaan hoor @Palmi !
Hopelijk heb je gauw de duidelijkheid omtrent de kortingen, via een moderator.


@Palmi Welkom op het forum. 

Wat gek dat je korting niet overeen lijkt te komen met wat je hebt afgesproken. 

Ik kijk graag of ik kan uitleggen hoe dit zit. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?