Skip to main content

Al  in mrt heb ik mijn abonnement gewijzigd. mijn maandbedrag van 71,80 zou 46,31 worden. Maar kennelijk zijn op de website doorgegeven wijzigingen door u niet verwerkt. in apr en in mei factureert u mei nog steeds 71,80. Hoe krijg ik dat gecorrigeerd?

 

Luc B.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @LucasBols, welkom op het forum. Na een wijziging zie je een ander bedrag op de factuur dan je verwacht had begrijp ik. Over wat voor abonnement gaat dit, is dit een mobiel of een Thuis abonnement? En wat voor wijziging heb je precies gedaan?

Als het bijvoorbeeld een mobiel abonnement is en het om een verlenging gaat, zal het nieuwe abonnement ingaan nadat de periode van het oude contract is afgelopen. Dat zou, in dat geval, een verklaring kunnen zijn.


Het gaat om een vaste lijn en internet.

Ik heb in mrt BelOnbeperkt Altijd en Sneller Internet (200/20) gewijzigd. Die wijziging is nog steeds niet doorgevoerd. Ik betaal nu nogsteeds 71,80 i.p.v. 46.31.


Bij een Thuispakket zou zo’n wijziging wel sneller moeten gaan, als de wijziging is afgerond. Als je in MijnKPN kijkt, zie je dan wel het nieuwe pakket staan waar je het pakket naar hebt gewijzigd?

Kan je me dat vertellen en daarnaast je forumprofiel volledig invullen? Dan werp ik ook een blik op het abonnement. Mocht je het makkelijker vinden kan je er ook telefonisch contact met ons over opnemen, dan kan een collega direct en sneller met je meekijken. Dat kan via 0800-0402.


Ik heb gekeken in MijnKPN, maar de wijziging van de extra opties is nogsteeds niet verwerkt.

Het forumformulier heb ik zojuist ingevuld.


Ik communiceer liever niet per telefoon omdat ik spraakgehandicapt ben geworden door een operatie.


Dat kan ik me goed voorstellen @LucasBols, we kunnen het ook via deze weg bekijken. Met de gegevens heb ik het abonnement er meteen bij gepakt en bekeken. Ik zie de wijziging ook open staan, deze lijkt afgelopen maandag ingevoerd te zijn en de wensdatum van vandaag te hebben. Laten we na vandaag nog even kijken of de wijziging word afgerond, als dat niet zo is kan ik morgen een melding aanmaken voor een achterliggende afdeling.


15052022, nog steeds geen wijziging.

 


Op dat moment leek er inderdaad nog iets open te staan @LucasBols. Als ik nu kijk zie ik dat alles sinds gisteravond op gereed staat. Als je nu kijkt in MijnKPN, lukt het dan wel om de wijziging te doen?


Denk je dat ik het teveel betaalde van apr en mei nog terugkrijg?


Dat zal niet automatisch gaan, het gaat op basis van wanneer de wijziging daadwerkelijk is afgerond. Dat is nu pas dus. Heb je in april wel een bevestiging gekregen van de wijziging die je toen wilde doen?


Wel een bevestiging gekregen, maar die niet bewaard.😥


Ai, dat is jammer inderdaad. Bewaar zo'n bevestiging altijd, het kan altijd van pas komen zoals je merkt 😉

Ik heb nu een vergoeding voor de volgende factuur klaargezet, daar zal je dat bedrag op terugkrijgen. Als een vergoeding hoger is dan het maandbedrag zal het verschil op jouw rekening worden bijgeschreven.


Bedakt Jasper, Je hebt me prima geholpen.