Skip to main content

Beste KPN,
 

Het is een beetje ingewikkeld, maar ik heb mijn abonnement 31 augustus aangepast van Hussel 2 GB met onbeperkt bellen/sms naar hussel 5 GB met 150 min bellen/sms. Deze is 1 september ingegaan. Vervolgens zag ik als ik mijn abonnement verleng dat ik dan een nog betere prijs heb met meer data. Dus heb ik mijn abonnement verlengd op 2 september en heb ik gekozen voor 10 GB met 150 min bellen/sms.

Nu zijn er dus 2 problemen. In het factuur van 1 september t/m 30 september staat dat ik voor mijn nummer Hussel 5 GB en 150 min bellen/sms moet betalen voor 21,82 euro, terwijl ik mijn abonnement heb verlengd en deze dus anders moet zijn… Daarnaast klopt de prijs ook niet. Wij hebben internet + tv, hierdoor moeten we hussel mobiel korting krijgen. Dit is voor de Hussel 5 GB en 150 min bellen/sms 5 euro (dit zag ik wel staan bij mijn voordelen) en er stond dat ik dan 16,82 moest betalen volgens Mijn KPN. De 5 euro husselkorting is er op de factuur niet af gegaan.
Wordt het factuur nog aangepast naar deze prijs die mijn KPN aangaf en hoe zit dat met mijn nieuw verlengde abonnement?

Ten tweede staat er bij mijn voordelen van het nieuw verlengde abonnement KPN 10 GB en 150 min bellen/sms alleen “Onderling MB’s delen”, de andere 2 voordelen zoals “gratis onderling bellen” en “hussel mobiel korting 2,50” staan er niet bij. Ook staat er dat ik 19 euro moet betalen i.p.v. 16,50 euro, de husselkorting is er nog niet af.
Moeten deze voordelen nog actief worden of is er iets fout gegaan?
 

Hopelijk begrijpen jullie het verhaal en zijn er hiervoor oplossingen.

Hallo @Jos en Marjo ,

Vaak wordt de husselkorting automatisch toegekend. Maar niet altijd…. Twijfel je er aan? 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Hallo Noordzee,
 

Het nummer is al aangemeld, maar het heeft alleen 1 van de 3 voordelen. De andere 2: Onderling gratis bellen en hussel mobiel korting worden niet toegekend, terwijl we daar wel recht op hebben.

Hoe zit het trouwens met dat factuur en de husselkorting op het vorige abonnement? Daar stond wel husselkorting via MijnKPN er stond 16,82 euro eindbedrag maar wordt niet toegerekend op factuur, daar staat 21,82 euro als eindbedrag.


Hoi @Jos en Marjo, ja de factuur wordt nog aangepast, dit zie je terug op volgende factuur. Daar worden de wijzigen verrekend met elkaar van dag tot dag. 

Verder zie ik 2 nummers toegevoegd aan jouw huishouden. Sinds 6 september zijn daar ook het gratis onderling bellen en de husselkorting aan toegevoegd. Dat staat dus allemaal goed. 

 


Bedankt Bart_Z, ik heb inmiddels ook al bericht gekregen dat de voordelen zijn toegevoegd.

Alles klopt nu.