Skip to main content

Wederom wordt ik in de maling genomen door KPN. Ik heb sportify opgezegd op 20 okt, maar ik wordt er alsnog voor in rekening gebracht vandaag.

De constante foute facturen is misselijkmakend van jullie, ik ben jullie echt spuug en spuugzat. al jaren wanbeleid en keer op keer moet ik achter me geld aan.

Ik verwacht dat dit opgelost wordt vandaag en dat die 10 euro verrekend wordt. Want ik ga jullie niet meer bellen in me pauze of vrije dag want ik heb wel wat beters te doen om keer op keer alles uit te leggen wat jullie horen te weten of in de wacht te staan. Tevens een zeer slechte zaak dat de chat weg is. 

Hoi @JDvas en welkom hier op ons forum!

Dat je het gevoel krijgt dat je in de maling wordt genomen, betreur ik natuurlijk want dat is zeker weten niet onze bedoeling. Als ik het goed begrijp, heb je Spotify opgezegd maar wordt het nog wel in rekening gebracht op de factuur. Heb je Spotify bij je mobiele abonnement of is het onderdeel van je thuispakket (Internet & TV)? Ik kijk het ook graag even voor je na; zou jij voor mij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt.