Skip to main content

Ik heb bij het verlengen van mijn abonnement tevens een iPhone 13 Pro Max afgenomen. Deze is thuisbezorgd en ik heb via de mail mijn contract en andere stukken ontvangen, maar wat nog ontbreekt is een factuur met BTW voor deze iPhone, Ook op mijn KPN kan ik deze niet terugvinden. Ik heb deze factuur nodig voor het verwerken van de BTW bij de aangifte omzetbelasting. Hoe kan ik deze factuur opvragen?

Hartelijke groet,

Mark 

Hallo @LifeNavigator, welkom.

Als het goed is, heb je van ons een Aankoopbon Mobiele Telefoon ontvangen bij jouw contract. Hierop staat de totale toestelwaarde en het totale BTW bedrag dat berekend wordt op basis van 21% BTW. Deze specificatie wordt niet op een factuur gegeven, omdat je deze kosten niet via de factuur betaalt.

Heb je de Aankoopbon niet meer? Dan kan ik je een kopie toesturen. Zou je in dat geval je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.


Bedankt voor de reactie. Ik heb mijn gegevens op het forumprofiel ingevuld en zou de aankoopbon graag ontvangen.


Ik heb je een kopie van het contract gestuurd. Op de laatste pagina vind je de aankoopbon inclusief BTW specificatie.


Ik had het contract eerder ontvangen echter toen zonder de aankoopbon. Nu zat deze er wel bij, dus dank daarvoor.