Skip to main content

Ik heb de aanpassing op mijn factuur even afgewacht omdat deze verwerkt moet worden.

Ik heb op 25 juli jl een abonnement 3 GB en een kids 1 GB afgesloten. Dit voor 24 maanden waarbij er een korting verrekend zou worden op Netflix binnen mijn thuisabonnement voor bellen, tv en internet.

Dit samen met de kortingen op mobiel bellen zodat het aanbod aantrekkelijk en naar wens zou zijn. Op deze voorwaarde heb ik ingestemd met het aanbod en heb akkoord gegeven voor dit abonnement. 

Helaas is deze aangeboden korting nog niet verrekend op de factuur.

Ik heb al meer problemen gehad met de factuur en hierover contact gehad middels dit forum en telefonisch. Telefonisch gaf men aan nog even geduld te hebben maar ik ben nu al weer 2 facturen verder.

 

Ik ben benieuwd en hoor graag van de klantenservice.

 

Hallo @MVB te O ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu mogelijk de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Wat betreft entertainmentkorting op Netflix: Je krijgt maar op één product die korting. Je kunt niet tweemaal een entertainmentkorting van vijf euro krijgen op je rekening. 


Dit begrijp ik niet goed.

In het gesprek met de medewerker van KPN is aangegeven dat ik een korting ontvang op NETFLIX.

Ik zou daar niets voor hoeven doen en dit zou automatisch verrekend worden als onderdeel van het abonnement.

Ik zie wel gratis onderling bellen maar ik bel al onbeperkt. Ook kan ik wijzigen van pluspakket naar ESPN?

Ik doen iets met het pluspakket of ESPN.

Verder zie en kan ik niets in mijn omgeving. 

Met hussel aanmelden ontvang ik de melding dat het niet mogelijk is je aan te melden.

Hoor graag wat ik kan doen om deze korting van 5,- euro te ontvangen. Dit is onder anderen de reden waarom het voor mij aantrekkelijk was om dit abonnement aan te gaan.

mvg


OK @MVB te O ,

Ook kan ik wijzigen van pluspakket naar ESPN?

Ik doen iets met het pluspakket of ESPN.

Verder zie en kan ik niets in mijn omgeving. 

 

Het is mij duidelijk dat jij nu nog een abonnement hebt op basis van de voorwaarden van KPN Compleet. Wil je entertainmentvoordeel op Netflix van vijf euro?, dan moet je overstappen op KPN Hussel, dat kan gewoon via Mijn KPN of anders weer bellen naar 0800-0402. De voornaamste verschillen tussen Compleet en Hussel:   

Hieronder staat meer informatie (met de prijzen) over KPN-Hussel-Thuis. Daar zie je ook de entertainmentkorting staan op Netflix:

Je behoudt trouwens wel het gratis pluspakket. 


Het is mij duidelijk dat jij nu nog een abonnement hebt op basis van de voorwaarden van KPN Compleet. Wil je entertainmentvoordeel op Netflix van vijf euro?, dan moet je overstappen op KPN Hussel, dat kan gewoon via Mijn KPN of anders weer bellen naar 0800-0402. De voornaamste verschillen tussen Compleet en Hussel:   
….

Op basis van de ingevulde gegevens in het Forum profiel, kan ik dit inderdaad bevestigen.
Ik zie ook dat je intussen al telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice, @MVB te O en dat het abonnement nu omgezet wordt naar een Hussel Internet en TV abonnement. Ik lees graag of alles nu opgehelderd is of dat er nog vragen zijn?


Ik heb id contact gehad en zoals heter nu naar uit ziet moet het kloppen.

bedankt voor de info.

mvg Mark 


Top! Als er iets niet klopt of er zijn nog vragen, dan verneem ik dat graag.


Ik heb id contact gehad en zoals heter nu naar uit ziet moet het kloppen.

bedankt voor de info.

mvg Mark 

Graag geholpen 👍