Skip to main content

Beste, 
 

Deze maand een mobiele abonnement van de bundel abonnementen gewijzigd naar onbeperkt internet,bellen en sms'en. Echter staat op mijn profiel abonnementen de kosten goed aangegeven, maar is het niet meegenomen in de factuur.

 

Graag verneem ik van u.

 

Met vriendelijke groet,

 

  1. Gu

Hallo @H.Gu 

Hoe recent heb je de wijziging gemaakt? De facturen worden eerder klaargezet, dus waarschijnlijk heeft dit elkaar gekruist. Bundel wijzigingen gaan trouwens pas in aan het begin van de volgende factuurperiode. Op een volgende factuur worden eventuele wijzigingen met terugwerkende kracht verrekend.


Beste Ruud,

Afgelopen maand, voor deze maand. Ik had een goedkope abonnement alleen bellen en sms'en en  die gewijzigd naar een met onbeperkt internet. Dus kosten zal sowieso dan omhoog moeten gaan, echter hebben ze de korting op de factuur niet doorberekend wat wel in mijn profiel abonnementen is gebeurd.

Met vriendelijke groet,

  1. Gu

Ok, dan zal je hier moeten wachten tot een KPN moderator reageert. Die kan meekijken in de systemen. Je kan ook (sneller) bellen met KPN klantenservice op 0800-0402.


Hi Ruud,

Dank je.

Groet Hugo


Hoi @H.Gu, welkom bij ons op het forum. Mijn eerste idee is inderdaad ook dat de wijziging en de factuur elkaar hebben gekruist, maar doordat er geen gegevens op je profiel staan kan ik er nog niet meer over zeggen. Heb je al telefonisch contact gehad en is het daarbij opgehelderd?


Hi Jasper,

 

Net gegevens mobiel in mijn profiel gewijzigd zodat je mijn klantnummer kan zien.

Het betreft factuur 1217632682.

 

Als je ernaar kan kijken, zal fijn zijn.

Nog niet gebeld naar klantenservice, had geen zin om zo lang in de wachtrij te staan. En weet trouwens ook niet of er extra kosten aan verbonden is. Had namelijk vorige maand een lijn gebeld en daar werd forse service kosten voor berekend.

 

Met vriendelijke groet,

 

Hugo Gu


Hallo @H.Gu 

Het nummer 0800-0402 van KPN is een gratis nummer. Als je vorige maand kosten hebt gemaakt, was dat waarschijnlijk via een 090x nummer dat je via Google hebt gevonden. Dat zijn vaak dure belbedrijven, die je voor €1,00 per minuut doorverbinden.


Hi Ruud,

Dank.

Mvg Hugo


Om met je mee te kijken heb ik meer dan alleen het klantnummer nodig @H.Gu, de volledige gegevens zijn de postcode en huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN. Als je dat hebt ingevuld bij de vakjes waar 'Privé’ bij staat en een seintje geeft kan ik met je meekjiken.

Of heb je inmiddels contact gehad met ons (gratis) nummer en is het daar toegelicht?


Hi Jasper,

Gegevens ingevuld.

Alleen de laatste 3 cijfers iban nummer heb ik niet ik kunnen vullen, staat niet gevraagd.

Laatste 3 cijfers zijn: ***


Hopelijk kun je nu meekijken.
 

Groet Hugo


Dank je voor de gegevens @H.Gu, bij het nummer wat op je forumprofiel staat zie ik inderdaad dat er iets is gewijzigd. Ook zie ik dat het maandbedrag ten opzichte van de vorige factuur daarvoor anders is geworden. Het verschil wat je ziet in jouw overzicht en welke kortingen je daar ziet staan kan ik niet zien als vergelijk, kan je vertellen wat je daar ziet staan?


Beste Jasper,

 

Dit staat er:

 

 

En het zou moeten zijn:

 

Aangezien er bij abonnement dit staat:

 

Met vriendelijke groet,

H. Gu

 

 

 


Ah, ik zie het nu inderdaad @H.Gu. De factuurperiode gaat vanaf de 25e van de maand t/m de 24e van de volgende, de factuur wordt enkele dagen voordat je 'm krijgt al aangemaakt. 

De 7.50 korting is geactiveerd op 25 mei. Dat betekent dat je op de volgende factuur de korting krijgt voor de nieuwe periode én de afgelopen periode. Na die factuur zal de korting maandelijks bij het nummer verrekend worden.


Beste Jasper,

 

Prima, dank voor je antwoord.

Ik wacht dan de volgende factuur af.

 

Met vriendelijke groet,

H. Gu


Graag gedaan, ik ga er vanuit dat het dan goed staat. Als dat niet zo is, of als we iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.