Skip to main content

Mijn contract is per 6 januari beeindigd, maar KPN stuurt een factuur voor de periode 6 Januari - 6 Februari.

Die is automatisch aangemaakt en volgt nog een slotfactuur waarin alles weer verrekend wordt komende maand @gfdsah15263 .

Ga dus niet storneren of de incasso tegenhouden, dat maakt het alleen maar onnodig ingewikkeld.

 


Hi @gfdsah15263, welkom op ons forum. 

Voor de duidelijkheid, je hebt je abonnement wel bij ons opgezegd? Dan gaat het hier inderdaad om de slotfactuur. 

Heb je je abonnement niet opgezegd, dan loopt dit door met 1 maand opzegtermijn. 


Hallo,

Ja, ik heb ergens in November opgezegd.

Ik zou denken dat KPN dan genoeg tijd heeft om in die 6 weken vast een ‘slotfactuur’ voor te bereiden, maar goed.

Dan zie ik de correctie tegemoet.

Fijn dat hier wel gecorrespondeerd kan worden, aangezien gewoon per email niet mogelijk is.


Nog voor de zekerheid, je hebt wel een bevestiging van de opzegging gekregen? Zou je hier een foto/screenshot willen plaatsen? Dan weten we zeker dat dit goed gaat. 


Ja, ik heb op 19 november een ontvangstbevestiging van de opzegging gekregen.

Die hier plaatsen is lastig, het zit vol met persoonlijke gegevens.

 


Ja, ik heb op 19 november een ontvangstbevestiging van de opzegging gekregen.

Die hier plaatsen is lastig, het zit vol met persoonlijke gegevens

Laat die even weg als het kan. 


Als ik probeer een plaatje toe te voegen hier, dan gebeurt er niks.

Nouja, ik krijg een scherm om een bestand te selecteren, en als ik dan mijn screenshot selecteer gebeurt er dus niks. (Of dit bericht heeft straks 4 plaatjes)

 

Maar goed, nu ik dat nog eens lees denk ik dat het toch niet helemaal goed loopt bij KPN.

Er staat namelijk “U ontvangt daarna een definitieve bevestiging van uw opzegging per e-mail of per post.”
Na deze eerste email (ontvangstbevestiging van de opzegging) heb ik verder niets meer ontvangen.


Daar was ik al bang voor, deze opzegging is door jou online doorgegeven maar is niet ingevoerd. Mag ik even meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Mag ik ook weten welke datum je hebt ingevuld in het formulier?


Daar was ik al bang voor, deze opzegging is door jou online doorgegeven maar is niet ingevoerd. Mag ik even meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Mag ik ook weten welke datum je hebt ingevuld in het formulier?

Bedankt voor je reactie.

Ik heb de gegevens ingevuld in mijn profiel.

De opgegeven einddatum was de einddatum van het jaarcontract, 6 januari 2024.


Dankjewel, dan ga ik dit alsnog voor je doen met terugwerkende kracht. Je bent dus al overgestapt naar een andere provider neem ik aan? Want zodra ik dit doorzet zal de verbinding ook uitvallen. 


Dankjewel, dan ga ik dit alsnog voor je doen met terugwerkende kracht. Je bent dus al overgestapt naar een andere provider neem ik aan? Want zodra ik dit doorzet zal de verbinding ook uitvallen. 

 

Dankjewel. Ik heb inderdaad een andere provider. Alle apparatuur heb ik al sinds 6 januari in een doos :)


Dankjewel, dan ga ik dit alsnog voor je doen met terugwerkende kracht. Je bent dus al overgestapt naar een andere provider neem ik aan? Want zodra ik dit doorzet zal de verbinding ook uitvallen. 

 

Dankjewel. Ik heb inderdaad een andere provider. Alle apparatuur heb ik al sinds 6 januari in een doos :)

Helemaal goed, ik ga dit in orde maken. Je ontvangt morgen een bevestiging van de opzegging per direct, ik voer handmatig een correctie in met terugwerkende kracht.