Skip to main content

ik heb mijn abonnement opgezegd op 28-01-2023. hoe is het dan mogelijk dat ik voor de maand februari een nota kriijg en ook  al is afgeschreven op mijn rekening. Graag even nakijken en een creditnota, en natuurlijk ook graag terug storten.

Met vriendelijke groet,

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, eigen topic voor bericht aangemaakt

Hallo @vredeshof als je je abo OP 28-1-2023 opgezegd hebt, wordt de opzegging effectief per 28-2-2023 of later en is het logisch dat je nog een factuur over februari krijgt.

N.a.v. de opzegging krijg je van KPN mail per wanneer de opzegging definitief is en kun je daarna tot maximaal 2 facturen nog ontvangen i.v.m. de afwikkeling. De abo-kosten betaal je namelijk vooraf en de variabele kosten achteraf. Met de definitieve slotnota wordt alles verrekend. Heb je teveel betaald, krijg je geld terug, heb je te weinig betaald, moet je nog wat bijbetalen.

 


Hallo, ik heb 27-12-2022 opgezegd en zou dan als laatste einddatum 28-01-2023 zijn. (maand opzegtermijn). Dus na die datum gestopt zijn.


Hallo @vredeshof dan heb je dus op 27-12-2022 opgezegd PER 28-1-2023, dat is iets heel anders, maar het verdere verloop van mijn reactie blijft gelijk.

 


Okey, dan wacht ik nog even af.

Groetjes en bedankt.


Hoi @vredeshof, welkom bij ons op het forum. Jammer dat je ons gaat verlaten! Het klinkt inderdaad alsof de opzegdatum en de factuur elkaar gemist hebben. Welke datum had de laatste factuur? Als die voor of kort na de opzegdatum was is het langs elkaar gelopen en zal dat op de volgende factuur gecorrigeerd worden vanaf de opzegdatum.