Skip to main content

Ik zie mijn facturen niet in mijn KPN en mijn XS4all is niet meer beschikbaar.

Hoi @Daanenjim . Welkom op het forum.

Ik neem aan dat jij een nieuwe MijnKPN account hebt aangemaakt en daarin het nieuwe klantnummer hebt gekoppeld?  Is dat verder goed gegaan? Klopt het adres enzo?


@Erwin_ Bedankt voor jouw reactie. Wegens omstandigheden ben ik nu pas weer met mijn administratie bezig. Ik heb niets gekoppeld. Ik ben er ook helemaal niet mee bezig geweest. Ik dacht dat KPN alles automatisch zou omzetten. Het is niet mijn keuze om geen XS4all account meer te hebben. Ik kom ook niet echt verder op mijn KPN, kan het daar niet vinden hoe e.e.a. te doen. Ik zal er eerst achter moeten komen wat mijn klantnummer is en dan waar ik dat moet ingeven. 


@Daanenjim . Die informatie is vóór de migratie naar jouw contact e-mail adres gestuurd. Hier staat alles uitgelegd. Heb je die mail gevonden?


Nee helaas, ik heb alleen maar een mail gekregen waarin staat dat mijn abonnement is omgezet naar KPN. Daar staat het nieuwe klantnummer in. Maar verder niets. Als ik inlog op mijn KPN kom ik niet op de pagina producten. Waar ik denk dat ik zou moeten zijn. Maar die pagina blijft maar laden en opent niet En ik zie niet waar ik mijn nieuwe klantnummer zou moeten ingeven.


Even om alles goed in beeld te krijgen:

  • Lukt het daarna om in te loggen?
  • Zo ja, zou er een optie moeten staan om een vast product te koppelen. Dat kun je doen met het nieuwe klantnummer dat we jou gestuurd hebben.

Werk je via een laptop/pc? Zo ja, met welke browser? (chrome heeft de voorkeur).

Â