Skip to main content

Hallo,

 

Sinds 22-04 ben ik nieuwe klant bij jullie en heb mijn abonnement voor thuis telefonisch afgesloten. Toen is mij verteld dat als ik het nu per direct zou afsluiten er geen aansluitkosten verrekend zouden worden, die korting kon ik toen krijgen. Daar ben ik mee akkoord gegaan alleen kreeg ik net mijn eerste factuur en daar staat de aansluitkosten wel op?

Hoe zit dit?

Hoi @BrittanyO . Welkom op het forum.

Als je bij ons een bestelling plaatst sturen we altijd een overzicht. Staat de korting ook op dit overzicht? 


Hoi @BrittanyO . Welkom op het forum.

Als je bij ons een bestelling plaatst sturen we altijd een overzicht. Staat de korting ook op dit overzicht? 

 

Hallo Erwin,

 

Het staat er wel op maar er is toen vertelt door een collega dat dit er inderdaad op zou staan en de een creditering zou aanmaken hiervoor. Dat is tegen mijn vriend en mij verteld op 7 april jl.


Het staat er wel op maar er is toen vertelt door een collega dat dit er inderdaad op zou staan en de een creditering zou aanmaken hiervoor. Dat is tegen mijn vriend en mij verteld op 7 april jl.

Hallo @BrittanyO een korting hoeft niet gecrediteerd te worden, dat staat meteen goed.

Een belast bedrag moet gecrediteerd worden als je zwart-op-wit hebt staan dat je dat niet hoeft te betalen.

Op papier zou het er zo uit moeten zien:

aansluitkosten          €25

eenmalige korting    €25 -


Het staat er wel op maar er is toen vertelt door een collega dat dit er inderdaad op zou staan en de een creditering zou aanmaken hiervoor. Dat is tegen mijn vriend en mij verteld op 7 april jl.

Hallo @BrittanyO een korting hoeft niet gecrediteerd te worden, dat staat meteen goed.

Een belast bedrag moet gecrediteerd worden als je zwart-op-wit hebt staan dat je dat niet hoeft te betalen.

Op papier zou het er zo uit moeten zien:

aansluitkosten          €25

eenmalige korting    €25 -

 

Hallo @JanD  

Zo staat dat dus niet. En in mijn vorige berichtje staat dat het er wel op staat, maar moest zijn dat er niks op staat. Ik zie nergens op het overzicht iets staan van korting. 

Dus dan ga ik er van uit dat ik het niet zou krijgen en dus een loze belofte is gedaan... :(


Hallo @BrittanyO als je niets op papier hebt staan over korting of het niet hoeven te betalen van …. dat wordt het lastig.

Succes.

 


@BrittanyO Heb je het via KPN zelf afgesloten, dan kan @Erwin_ even in de logs kijken of het er in staat en het alsnog crediteren mocht dit er inderdaad in staan, heb je het via via afgesloten moet je tot de verkoper van dienst melden.

Heb je je forum profiel ingevuld zodat Erwin op speurtocht kan.


@BrittanyO Heb je het via KPN zelf afgesloten, dan kan @Erwin_ even in de logs kijken of het er in staat en het alsnog crediteren mocht dit er inderdaad in staan, heb je het via via afgesloten moet je tot de verkoper van dienst melden.

Heb je je forum profiel ingevuld zodat Erwin op speurtocht kan.

Dit dus.   Kun jij je profiel aanvullen? Dan ga ik kijken of ik een aantekening hierover kan terugvinden. 


@BrittanyO Heb je het via KPN zelf afgesloten, dan kan @Erwin_ even in de logs kijken of het er in staat en het alsnog crediteren mocht dit er inderdaad in staan, heb je het via via afgesloten moet je tot de verkoper van dienst melden.

Heb je je forum profiel ingevuld zodat Erwin op speurtocht kan.

Dit dus.   Kun jij je profiel aanvullen? Dan ga ik kijken of ik een aantekening hierover kan terugvinden. 

 

Hallo @Erwin_ 

Ik heb nu mijn profiel aangevuld met de gegevens. Ik hoop dat het zo voldoende is.


De collega heeft het gelukkig duidelijk opgeschreven en ik heb zojuist 25 euro gecrediteerd. Dit zal met de volgende factuur verrekend worden.