ik ben vanaf 11 november geen klant meer van KPN. Bevestiging ook ontvangen. Krijg ik vandaag een nieuwe factuur voor de periode 11 november-10 december 2024. Ik heb de klantenservice gebeld en werd daar een beetje afgesnauwd en werd er tegen mij geschreeuwd. Ik kreeg gelijk te horen u bent wel klant want u belt met mij. ik vertelde dat ik een internet en tv abonnement had en dat dat niets met een telefoon te maken had. Gevolg dat ik ook ben gaan schreeuwen. Toen ik vroeg of ze altijd tegen klanten schreeuwen kreeg ik te horen u bent geen klant meer. Schijnbaar mag het dan wel. hij schreeuwde tegen mij dat ik toch de factuur moet betalen en dat ik dan het geld teruggestort krijg. Heb hem ook toegeschreeuwd, want hij bleef schreeuwen, dat ik dat niet doe. Hij bleef volhouden dat ik per vooruitbetaling moet betalen. ik betaal niet waar ik geen abonnement voor heb. Nog nooit zo een onbeschofte klantenservice gesproken.
Goedemorgen
Dat je meteen wordt afgesnauwd wanneer je met ons belt, is natuurlijk uiterst teleurstellend en ook niet wat je van ons hoeft te verwachten. Wat wel klopt, is dat je de facturen vooruit betaalt. Dat betekent dat er eigenlijk altijd nog een factuur komt nadat iemand zijn of haar abonnement heeft opgezegd. Die dien je dan wel te betalen en daarna zal dan nog een slotfactuur volgen waarop het eventueel teveel betaalde bedrag weer in mindering wordt gebracht. Daar kunnen we geen uitzonderingen in maken of omheen werken, het spijt me. Wel wil ik je nog oprechte excuses aanbieden voor hoe je ervaring met de klantenservice de laatste keer is geweest! Hopelijk weet je waar je aan toe bent. Mocht je nog wel verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan vooral weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.